Ik hoop dat dit de goede categorie is voor dit onderwerp
Ik heb al een tijdje last van aanhoudende lagg in bepaalde games op élke resolutie of setting.
Het gaat om de volgende games ( Zo ver ik weet )
Assassins Creed - revelations
Red Orchestra - Heroes of stalingrad
The Witcher 2 ( Op laagste settings nog redelijk speelbaar maar nog steeds laggy )
Medal of Honor
GTA IV
Mijn systeem bestaat uit :
AMD Athlon X4 620 2.6Ghz
4 Gig ram
GTX 560 Ti TOP ( Asus )
750W voeding
1 TB HDD
MS-7646 Mobo ( Als ik 't goed heb )
W7 64 bit.
Het rare is dat ik games zoals BF3 gewoon op high settings kan spelen zonder enige problemen en games die normaal gesproken grafisch minder zijn op geen enkele setting normaal kan spelen.
Ik heb mijn HDD al eens geformatteerd en alles opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht ook niet baten, drivers zijn verder allemaal up to date.
Het rare is dat ik eerder GTA IV met mijn oude HD5670 gewoon nog op medium kon spelen ( In het zelfde systeem ) Alleen ik ben in januari naar een GTX560 overgestapt en ik kan nu GTA IV op geen enkele setting meer spelen.
Ik heb hier al maanden last van en ik weet niet meer wat ik er aan kan doen.
Wie o wie kan mij helpen?!
Ik heb al een tijdje last van aanhoudende lagg in bepaalde games op élke resolutie of setting.
Het gaat om de volgende games ( Zo ver ik weet )
Assassins Creed - revelations
Red Orchestra - Heroes of stalingrad
The Witcher 2 ( Op laagste settings nog redelijk speelbaar maar nog steeds laggy )
Medal of Honor
GTA IV
Mijn systeem bestaat uit :
AMD Athlon X4 620 2.6Ghz
4 Gig ram
GTX 560 Ti TOP ( Asus )
750W voeding
1 TB HDD
MS-7646 Mobo ( Als ik 't goed heb )
W7 64 bit.
Het rare is dat ik games zoals BF3 gewoon op high settings kan spelen zonder enige problemen en games die normaal gesproken grafisch minder zijn op geen enkele setting normaal kan spelen.
Ik heb mijn HDD al eens geformatteerd en alles opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht ook niet baten, drivers zijn verder allemaal up to date.
Het rare is dat ik eerder GTA IV met mijn oude HD5670 gewoon nog op medium kon spelen ( In het zelfde systeem ) Alleen ik ben in januari naar een GTX560 overgestapt en ik kan nu GTA IV op geen enkele setting meer spelen.
Ik heb hier al maanden last van en ik weet niet meer wat ik er aan kan doen.
Wie o wie kan mij helpen?!