hp laptop laadt niet constant op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy--93
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:14
hallo

Mijn laptop een hp g62-a13SD ongeveer 2 jaar oud wil niet meer goed opladen.
Als de laptop aan de netstroom hangt laadt die echter niet meer constant op.
Het batterij icoon rechts onderin heeft de ene keer wel het stekertje en gaat dan weer weg dit gaat de hele tijd door.

Wanneer ik de laptop zonder accu probeer op te starten en alleen op netstroom doe knippert het lampje van de aan/uit knop.

Nu weet ik niet of het probleem bij de adapter zit of iets in de aansluiting van de laptop zelf.

Iemand een idee hoe ik hier kan achter komen of hoe ik het probleem kan verhelpen.

Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Iemand zoeken met een HP laptop die dezelfde adapter gebruikt en daar je lappie aan hangen? Dan jouw adapter aan die van hem/haar knopen om te zien of 't bij die laptop ook gebeurt wat je bij je eigen laptop ziet.

Je geeft aan dat je power led knippert met alleen netstroom, dus zonder accu, heb je al gekeken in de handleiding wat dat betekend? Of het een error is, of alleen indicatie dat de accu mist.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy--93
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:14
Het probleem is dat ik met de vakanties nog niemand in de buurt heb gevonden met z`n zelfde adapter.

In de handleiding heb ik nog niks kunnen vinden over een knipperend led lampje.
maar het rare van alles is dat ik er gister meer last van heb en hij nu vrijwel de hele tijd goed verbonden blijft.

Zou dit misschien op een of andere manier te maken kunnen hebben met het feit dat de laptop een tijdje niet is gebruikt omdat ik zelf op vakantie was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-05 00:00

Salmon

.NET developer

Was ook bij een collega van me, laptop laadde opeens niet meer op, andere oplader aangeloten, laadde nog steeds niet op. Accu eruit gehaald en adapter aangesloten, de laptop kreeg normaal stroom. Accu terug gedaan en windows opnieuw opgestart en alles werkte weer.