Inmiddels zitten we op het Glasvezelnet en dat zit wel goed! Gekocht voor de N66U de Hitachi Touro Desk 2 TB USB 3.0. Op de PC aangesloten en via schijfbeheer partitie als actief gemarkeerd en een stations letter gegeven, mijn film en foto bestanden er op gezet, geen punt. Aangesloten op de N66U, maar geen Hitachi te vinden, een USB-stick er bij en die werd wel getoond. De Hitachi weer op de PC gezet en toen volgde de mededeling dat hij niet herkend werd, ook op de Laptop werkte de Hitachi niet! Heb vervolgens de Hitachi aangesloten via een (normaal) USB2 kabeltje en het werkte weer, ook op de N66U. Toch vreemd, het nieuwe USB3 kabeltje stuk? Heeft iemand hier ervaring mee?
Na herinstallatie van de N66U en het Gast netwerk te hebben geactiveerd, uiteraard ACCESS INTRANET op OFF gezet, maar helaas via MIJN NETWERKLOCATIES (draadloos via een Laptop op het Gast netwerk) kan men nog altijd de Hitachi benaderen en dat zou niet moeten kunnen, ik gebruik de firmware 3.0.0.3.162, ook hier de vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Maar belangrijker, hoe los ik het op!
Groetjes, LJH.
Na herinstallatie van de N66U en het Gast netwerk te hebben geactiveerd, uiteraard ACCESS INTRANET op OFF gezet, maar helaas via MIJN NETWERKLOCATIES (draadloos via een Laptop op het Gast netwerk) kan men nog altijd de Hitachi benaderen en dat zou niet moeten kunnen, ik gebruik de firmware 3.0.0.3.162, ook hier de vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Maar belangrijker, hoe los ik het op!
Groetjes, LJH.