Ik heb een Epson 600 met een Epson Usb-parallel adapter kabel. Onder win 2K wordt deze kabel gewoon gezien, maar Win98SE blijft naar een Usb-parallel adapter driver vragen. Blijkbaar staat deze op de cd van Epson(die ik kwijt ben), maar verder kan ik deze driver nergens op internet vinden. Iemand?
Zat die usb adapter bij de printer of heb je die los gekocht....Op dinsdag 27 maart 2001 23:24 schreef refresh het volgende:
Ik heb een Epson 600 met een Epson Usb-parallel adapter kabel. Onder win 2K wordt deze kabel gewoon gezien, maar Win98SE blijft naar een Usb-parallel adapter driver vragen. Blijkbaar staat deze op de cd van Epson(die ik kwijt ben), maar verder kan ik deze driver nergens op internet vinden. Iemand?
Los gekocht. Op de Epson site staat dat die usb-parallel adapter drive alleen te vinden is op de cd die er bij zat en niet op enige Epson site dan ook. Vaag!
Verwijderd
Dit is waar, maar ik denk dat de redenatie is dat anders iedereen de epson driver kan downloaden en een goedkopere par->usb kabel aanschaft.