alternate ? verzend

Pagina: 1
Acties:
  • 751 views

• teun321
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-05 15:57
ik weet het zit in de verkeerde topic maar ik wist niet waar ik het anders moest neerzetten ik heb gister avond om 11 uur bij alternate besteld maar komt het dan vandaag aan of morgen?

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-01 11:35
Morgen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Indien u voor 15.00 uur heeft besteld, en alle producten uit uw order zijn op voorraad, dan zal uw order normaliter de volgende dag geleverd worden. Hiervoor geldt wel dat u of direct online heeft betaald, of dat de order onder rembours verzonden wordt. Heeft u gekozen voor een overschrijving? Dan zal uw order verzonden worden, na ontvangst van de betaling.

Als geregistreerde klant kunt u via mijn bestellingen uw orderstatus opvragen. Als u geen account heeft of u heeft verdere vragen over uw order, dan kunt u terecht bij onze verkoopafdeling. Deze zijn te bereiken op +31 (0)180 - 44 08 44 of via sales@alternate.nl.

[ Voor 86% gewijzigd door MAX3400 op 15-08-2012 11:01 . Reden: verkeerde telefoonnummer opgezocht ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:25
Ligt eraan of alles op voorraad is

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02-2025
dan nog morgen. De post is namelijk gewoon niet zo snel in NL. Normaal gesproken krijg je een bericht als je bestelling verzonden is trouwens (ik dacht bij Alternate ook) met trackingcode

I-racing Profile

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Grote kans dat Alternate het niet naar een PostNL-depotje brengt als jij om 2300 uur nog iets bestelt ;) Dat wordt dus gewoon behandeld alsof het een bestelling de volgende dag is en PostNL heeft er minimaal één dag voor nodig om het geheel te verwerken en bij jou aan te bieden: morgen komt het dus bij je aan als het goed is :)

Goedkoop bellen via VoIP

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 16:48

Barrycade

Through the...

Laat me raden een nieuw toetsenbord? Of een spellingchecker?

• Aschtra
themac1983 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:58:
dan nog morgen. De post is namelijk gewoon niet zo snel in NL. Normaal gesproken krijg je een bericht als je bestelling verzonden is trouwens (ik dacht bij Alternate ook) met trackingcode
Tuurlijk niet dan alsnog morgen. Als het niet op voorraad is kan het ook niet verzonden worden pik

• teun321
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-05 15:57
oeps ik ben morgen niet thuis :S

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kokoryuu schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:03:
[...]

Tuurlijk niet dan alsnog morgen. Als het niet op voorraad is kan het ook niet verzonden worden pik
Lijkt me toch dat dit soort benamingen niet geheel hoeven?
En, heb je ze al gebeld om te vragen of ze dan overmorgen willen bezorgen? Het is wel beetje eigen inzet hoor...

[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 15-08-2012 11:04 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-04 13:59

MeNTaL_TO

The future is not set

Of kijk even op de site van post nl wat ze doen met heraanbiedingen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

De dag erna wordt het opnieuw aangeboden, tenzij je bij PostNL opgeeft dat het bij een Kiala punt moet worden bezorgd zodat je het zelf op kunt halen. Maar goed, wat is nu het nut van dit topic?

• Aschtra
MAX3400 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:04:
[...]

Lijkt me toch dat dit soort benamingen niet geheel hoeven?

[...]

En, heb je ze al gebeld om te vragen of ze dan overmorgen willen bezorgen? Het is wel beetje eigen inzet hoor...
Oh ja want pik is ook echt een scheldwoord he?

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Nooit gehoord van Google zeker. Is toch logisch dat een computerzaak niet je bestelling om 12 uur 's nachts nog gaat lopen opsturen.

;(

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:21
Kokoryuu schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:35:
[...]

Oh ja want pik is ook echt een scheldwoord he?
In Nederland wel ja. Je kan het ook gewoon weglaten. Het voegt zo weinig toe aan je zin.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Koenoe schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:46:
[...]

In Nederland wel ja. Je kan het ook gewoon weglaten. Het voegt zo weinig toe aan je zin.
Niet zo gefrustreerd doen joh :P Het woord 'pik' wordt bedoeld als 'kerel' ;)

Goedkoop bellen via VoIP

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:21
MensionXL schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:19:
[...]

Niet zo gefrustreerd doen joh :P Het woord 'pik' wordt bedoeld als 'kerel' ;)
Hoezo zou ik gefrustreerd zijn? Je scheldwoord was toch niet gericht aan mij? Pik en kerel zijn toch echt twee totaal verschillende woorden met verschillende betekenissen. Dat het in je vriendenkringetje stoer en geaccepteerd is om elkaar zo te noemen wil nog niet zeggen dat dit ook voor de rest van Nederland geld. Gewoon een beetje respect voor je medeforum gebruikers tonen. Is ook heel normaal.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Koenoe schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:46:
[...]

niet persé
in familiaire situaties, is het acceptabel, naar onbekenden dan weer niet.

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Koenoe schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:17:
[...]

Hoezo zou ik gefrustreerd zijn? Je scheldwoord was toch niet gericht aan mij? Pik en kerel zijn toch echt twee totaal verschillende woorden met verschillende betekenissen. Dat het in je vriendenkringetje stoer en geaccepteerd is om elkaar zo te noemen wil nog niet zeggen dat dit ook voor de rest van Nederland geld. Gewoon een beetje respect voor je medeforum gebruikers tonen. Is ook heel normaal.
Ik heb het nooit gezegd hoor? :) Je reageert alleen direct zo opvliegerig, is nergens voor nodig lijkt me ;) Het woord 'pik' is met goede bedoelingen in Kokoryuu zijn post voorgekomen, dat is alles wat ik wil zeggen.

En nu weer terug ontopic, voor zover dat mogelijk is :D

[ Voor 7% gewijzigd door MensionXL op 15-08-2012 14:30 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit is niet alleen het verkeerde forum maar ook nog eens domweg niet topicwaardig. In de eerste plaats niet omdat wij er niks met zekerheid over kunnen zeggen, en in de tweede plaats omdat Alternate dat wél kan. Wil je iets zeker weten, neem dan contact met hun op.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.