• Trashmeister
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-04-2025
Hallo tweakers,

ik heb een vraag over de 570sli combinatie. Ik heb zelf de standaard verzie vanaf het begin. Ik wil er graag een sli combinatie van gaan maken. Maar mijn vraag is kan ik de normalen niet overgeclocked videokaart met deze sli maken. Zie link.

http://www.dynabyte.nl/ca...ick&product_code=49939884

ik heb zelf al rond gezocht maar kom er niet echt uit of het uitmaakt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:20
Dan heb je niet erg best gezocht: http://www.geforce.com/hardware/technology/sli/faq#c18

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zonder verdere info, zoals gevraagd in Het algemeen beleid #quickstart kunnen we natuurlijk weinig zinnigs zeggen.

Zaken zoals een moederbord met voldoende PCIe-sloten, voldoende sterke PSU en aanverwante zaken zijn natuurlijk wel handig om te weten alvorens iets te kunnen zeggen over jouw vraagstelling.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• kikkiaan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-12-2024
Ja dat kan maar dan klokt de hoogst geklokte kaart zich terug naar het niveau van je laagst geklokte kaart.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
kikkiaan schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 13:37:
Ja dat kan maar dan klokt de hoogst geklokte kaart zich terug naar het niveau van je laagst geklokte kaart.
De bovenstaande mensen hebben wel gelijk dat je erg weinig info schrijft maar je vraag is op zich wel duidelijk. Zo lang als de gpu maar gelijk is maakt het niet uit dus als je een 2de GTX570 want die 2de kaart zal dan vanzelf terugklokken naar de langzaamste kaart.

Alleen wat je niet erbij schrijft en net zo belangrijk is is of je voeding dat wel trekt want een GTX570 trekt wel wat weg wanneer je er 2 stuks van in je systeem gaat zetten. Daarbij komt ook nog eens kijken hoe de koeling van je pc-kast is want 2 kaarten zorgen ook voor dubbel zoveel warmte.

Dus in die zin is het zeker wel van belang dat je eens wat meer info van de rest van je systeem schrijft zoals andere mensen schrijven.

[ Voor 3% gewijzigd door Roel1966 op 19-08-2012 17:05 ]