ik heb mijn radeon 4800 kaart wegens problemen uit mijn pc moeten halen en ik heb er nu een radeon 6870 ingestopt, maar de pc deed helemaal niks toen ik de power erop zette.
Helaas dacht ik dat het simpel klusje zou zijn om even de videokaart te vervangen, maar dat bleek toch anders.
Ik denk wel zeker te weten dat alle kabels goed zitten, dus direct vanuit de voeding naar de kaart.
Meer verstand heb ik er niet echt van en vandaar mijn post.
De PC reageert dus op geen enkele manier als ik de power knop indruk, wel springt alles aan als ik de kaart compleet loskoppel van de voeding.
Kan dit met zekerheid aan de voeding liggen?
Ik heb nu een coolermaster 450w voeding
Moederbord is asus p6t en er zitten 5hd's + ssd in, een core i7 en stuk of 6 ventilatoren,
Helaas dacht ik dat het simpel klusje zou zijn om even de videokaart te vervangen, maar dat bleek toch anders.
Ik denk wel zeker te weten dat alle kabels goed zitten, dus direct vanuit de voeding naar de kaart.
Meer verstand heb ik er niet echt van en vandaar mijn post.
De PC reageert dus op geen enkele manier als ik de power knop indruk, wel springt alles aan als ik de kaart compleet loskoppel van de voeding.
Kan dit met zekerheid aan de voeding liggen?
Ik heb nu een coolermaster 450w voeding
Moederbord is asus p6t en er zitten 5hd's + ssd in, een core i7 en stuk of 6 ventilatoren,