Laptop voor 3D development en gaming

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Ik ben momenteel op zoek naar een laptop die in staat is om mijn oude laptop en desktop kan vervangen.
Ik zoek naar een laptop die de nieuwste games aan kan en daarmee een paar jaar mee kan. Ik ben al een tijdje bezig met zoeken naar laptops en ik heb een selectie gemaakt van mogelijke opties.

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350521,408867.html

http://www.alternate.nl/h...nce/1001050/?tk=8&lk=4993

http://www.alternate.nl/h...eme/1001066/?tk=8&lk=4993

Ik heb ook naar de BTO website gekeken maar aangezien deze een hoopje stront is kom ik er niet erg ver mee. :?

Ik ben niet helemaal zeker van de bouw kwaliteit van de alternate laptops dus ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, of mischien heeft iemand een goed alternatief onder de 1.400 euro.

Alvast bedankt,

Alex Bon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 00:17:
Ik ben niet helemaal zeker van de bouw kwaliteit van de alternate laptops dus ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, of mischien heeft iemand een goed alternatief onder de 1.400 euro.
En wat verkoopt alternate? Juist. BTO notebooks met een alternate sticker erop. gefabriceerd door het onbekende clevo. Overigens is de alternate service echt waardeloos, dus bestel daar alsjeblieft niets wat je geen 2 maanden kwijt kan zijn bij problemen.

In het prijssegment is de msi barebone, die ook onder de naam medion wordt verkocht, goedkoper en vergelijkbaar. in kwaliteit: niet geweldig, maar je betaalt dan ook meer voor de specificaties.

Los van de lenovo heb je ook nog de M17x in dit segment: rond de €1550 met HD 7970m. Als je toch al richting de €1400 gaat uitgeven, leg dan echt wat bij voor de M17x. Niet alleen voor de prestaties, maar ook omdat de M17x kwalitatief erg goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 00:54:
[...]
Los van de lenovo heb je ook nog de M17x in dit segment: rond de €1550 met HD 7970m.
Sorry maar hoe kom je aan de prijs 1550? Als ik een 1900x1080 scherm toevoeg en de 7970m kom ik op de 1750 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 01:41:
[...]

Sorry maar hoe kom je aan de prijs 1550? Als ik een 1900x1080 scherm toevoeg en de 7970m kom ik op de 1750 euro.
vreemde verkoopcontructies met waardebonnen er actiecodes, en heel misschien url hacks:
Dell Waardebonnen Topic - Deel 2

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de m17x er erg goed uitzien met de 7970 en de epp korting brengt het al naar 1600 euro. Hoe werkt het met die kortings website (shopkorting) en hoe draagbaar 4 kilo nou eigenlijk is. Ik zit grotendeels achter de laptop te werken maar moet hem soms natuurlijk wel vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Zo'n 4kg wegend 17" laptop is wel echt een bakbeest. Houd er rekening mee dat je niet alleen de laptop, maar ook een groot accublok en dergelijke zaken mee moet nemen. Persoonlijk denk ik dat de beste verhouding tussen portability/performance in een 15.6" te vinden is, zoals een Asus N56 of Lenovo Y580. Deze zijn beiden bovendien een hele klap goedkoper dan een Alienware.
Pagina: 1