Aangezien ik me helemaal suf heb lopen zoeken en piekeren de volgende vraag; wat is er toch met spelpunt icm met AVG aan de hand ?
Ik ben best wel handig met pc's, maar aangezien mensen in mijn buurt problemen hebben met AVG icm spelpunt zoek ik al een paar maanden naar een oplossing. Best wel radeloos.
1) er is WEL degelijk een probleem AVG (2011+2012) icm spelpunt.
2) AVG uitzetten ( dan echt volledig uit) werkt spelpunt wel
3) als AVG aanstaat dan krijg je melding java niet ok of firewall settings niet ok
Op internet en op spelpunt zie ik nergens een oplossing dan alleen AVG deactiveren.
Welk probleem speelt er hier nu werkelijk ?
Loopt spelpunt nu te klooien met privacy gegevens welke AVG niet mee overweg kan, of juist andersom ?
Ik weet het echt niet meer en vraag jullie professionele hulp (na maanden uitzoekwerk, ik kom er niet meer uit!)
Topic verplaatst naar SPV
Ik ben best wel handig met pc's, maar aangezien mensen in mijn buurt problemen hebben met AVG icm spelpunt zoek ik al een paar maanden naar een oplossing. Best wel radeloos.
1) er is WEL degelijk een probleem AVG (2011+2012) icm spelpunt.
2) AVG uitzetten ( dan echt volledig uit) werkt spelpunt wel
3) als AVG aanstaat dan krijg je melding java niet ok of firewall settings niet ok
Op internet en op spelpunt zie ik nergens een oplossing dan alleen AVG deactiveren.
Welk probleem speelt er hier nu werkelijk ?
Loopt spelpunt nu te klooien met privacy gegevens welke AVG niet mee overweg kan, of juist andersom ?
Ik weet het echt niet meer en vraag jullie professionele hulp (na maanden uitzoekwerk, ik kom er niet meer uit!)
Topic verplaatst naar SPV
[ Voor 2% gewijzigd door Sn0wblind op 15-08-2012 01:12 ]