Toon posts:

AVG en Spelpunt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik me helemaal suf heb lopen zoeken en piekeren de volgende vraag; wat is er toch met spelpunt icm met AVG aan de hand ?

Ik ben best wel handig met pc's, maar aangezien mensen in mijn buurt problemen hebben met AVG icm spelpunt zoek ik al een paar maanden naar een oplossing. Best wel radeloos.

1) er is WEL degelijk een probleem AVG (2011+2012) icm spelpunt.
2) AVG uitzetten ( dan echt volledig uit) werkt spelpunt wel
3) als AVG aanstaat dan krijg je melding java niet ok of firewall settings niet ok

Op internet en op spelpunt zie ik nergens een oplossing dan alleen AVG deactiveren.

Welk probleem speelt er hier nu werkelijk ?

Loopt spelpunt nu te klooien met privacy gegevens welke AVG niet mee overweg kan, of juist andersom ?

Ik weet het echt niet meer en vraag jullie professionele hulp (na maanden uitzoekwerk, ik kom er niet meer uit!)

Topic verplaatst naar SPV

[ Voor 2% gewijzigd door Sn0wblind op 15-08-2012 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:10
Maanden zoeken? Echt? Waarom vind ik dan na 1 zoekactie deze link? Kom op zeg, gezien je andere topics moet je toch ondertussen wel door hebben dat het hier geen vraagbaak is.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Slaapje schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:25:
Maanden zoeken? Echt? Waarom vind ik dan na 1 zoekactie deze link? Kom op zeg, gezien je andere topics moet je toch ondertussen wel door hebben dat het hier geen vraagbaak is.
Zelfs dan werkt het niet, maar ik ga morgen wel es bellen met spelpunt. Ik verwacht dat de tweakers hier wat dieper gaan als spelpunt zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
Ook al eens een andere anti virus geprobeerd?

Ik weet dat Spelpunt en ook de engelse aftakking Gamepoint wel eens problemen willen geven maar met Avast heeft het altijd prima gewerkt.
Aangezien de games op Java werken misschien dat je Java vaag aan het doen is en eens een her-installatie van Java via de officiele java website!
http://www.java.com/nl/

Lukt dit niet dat weet ik het niet.
Enigste wat ik weet is dat dit soort sites vaak onder strenge controlle staat qua privacy gegevens dus dat lijkt mij gewoon in orde.
Dus of je Java is rot en AVG heeft daar problemen mee of AVG is gewoon te gevoelig(zoals AVG wel vaker is)

Edit: laten we nou geen flame war gaan starten over hoe goed/slecht AVG wel niet is want elke anti virus heeft ze goede en slechte punten

[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 15-08-2012 11:56 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]