De enige oplossing voor alle problemen is niet naar één oplossing te zoeken.
Veel browsers hebben de mogelijkheid, ergens in de instellingen, om een volledige of mobiele site te laten zien. En anders kan/mag/moet je de client-ID van je browser aanpassen.
Voorbeeld: i.p.v. OperaMobile moet het dan ChromeDesktop worden.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
gelieve beginnerstaal te gebruiken
Op dit forum wordt je niet met beide handjes vastgehouden op weg naar jouw oplossing maar wordt je verwacht zelf inzet te verrichtenaardebewoner schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:08:
Client-id? huh?
gelieve beginnerstaal te gebruikenzodat ik kan volgen
[ Voor 47% gewijzigd door fsfikke op 14-08-2012 22:09 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Nou nee, dat is dus niet de bedoeling. Dit is geen jip en janneketaal forum en ook geen "aan het handje houden" forum, het is juist de bedoeling dat je met dergelijke zoektermen aan de slag gaat en gaat zoekenaardebewoner schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:08:
Client-id? huh?
gelieve beginnerstaal te gebruikenzodat ik kan volgen
Welke heb je zelf al bekeken? Er zijn meerdere mobiele webbrowsers, allemaal met voor en nadelen, en die zijn goed te vinden in reviews. Ik zal je vast op weg helpen: kijk eens naar Dolphin-HD, Opera etcaardebewoner schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:10:
Mijn browser heeft dat niet geloof ik. Het is de stockbrowser van Android 2.3 Kan iemand een goede browser aanraden?
[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 14-08-2012 22:12 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja dat ben ik nu aan het uitzoeken dus. Er staat iets over about:debug in die linkjes maar zo duidelijk is het niet want ik zie nog geen UAstring optie. Ik laat je weten hoe het gaat!fsfikke schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:08:
Ik heb zelf geen Android telefoon. Maar op m'n iPhone het ik daarvoor een programma wat de user agent verandert. Is denk ik op Android ook wel te doen: [google=android change user agent]
[...]
Op dit forum wordt je niet met beide handjes vastgehouden op weg naar jouw oplossing maar wordt je verwacht zelf inzet te verrichten
Ik heb Android 2.3.7. Open de standaard webbrowser - Menu knop - Meer - Instellingen - Ga helemaal naar beneden en vind "Select User Agent" - Kies dan voor Linux desktop.
In ieder geval zo zou ik het doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Mystic_Jack op 14-08-2012 22:23 ]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ik negeer niks. Ik moest de linkjes doorlezen. Zo snel is het niet.RoD schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:26:
Zeg, zo werkt het hier dus niet. Er wordt een aantal manier gevraagd om wat meer inzet te tonen, en jij negeert het doodleuk. Ik verwijs je nogmaals door naar Het algemeen beleid en vraag je om verder wat meer inzet te tonen, want zo werkt het niet op GoT.
Wat is jouw probleem? ik doe alles wat er moet en nu ben ik klaar. .pacificocean schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:53:
Misschien moet je dit topic eens lezen ipv lopen vloeken.
is nog geen reden om te vloeken....aardebewoner schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:58:
[...]
Wat is jouw probleem? ik doe alles wat er moet en nu ben ik klaar. .
ora et labora
pacificocean schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:53:
Misschien moet je dit topic eens lezen ipv lopen vloeken.
Misschien moeten jullie beide eens even bedenken of je wel wat zinnigs toevoegt voordat je hier post
Als je iets ziet wat niet door de beugel kan, maak dan een topicreport.
Beide.aardebewoner schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:12:
Is dit nou een computerforum of een Christelijke moraliteitsforum?
En als jij jouw levensduur op dit forum langer dan één dag wil maken dan raad ik aan een andere toon aan te slaan en niet gelijk te gaan wijzen en stuiteren
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
En wanneer je meerdere berichten achter elkaar plaatst zonder dat er een bericht van een andere gebruiker tussen zit wordt van je verwacht dat je het eerdere bericht wijzigt in plaats van meerdere berichten achter elkaar te zetten.
Hmmm. Vreemde reactie. Nog vreemder als het waar is.webfreakz.nl schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:16:
[...]
Beide.
En als jij jouw levensduur op dit forum langer dan één dag wil maken dan raad ik aan een andere toon aan te slaan en niet gelijk te gaan wijzen en stuiteren![]()
Maar goed ik laat mij niet uit de tent lokken al lijkt me dat wel de bedoeling van sommigen hier.
Topic mag inmiddels gewoon dicht. Antwoord gevonden.
Bedankt voor jullie inzet!
En ik raad jou aan om voortaan óf ontopic te posten, óf je reactie achterwege te laten. Gefeliciteerd, met deze post van je heb je dit topic een slotje bezorgdwebfreakz.nl schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:16:
[...]
Beide.
En als jij jouw levensduur op dit forum langer dan één dag wil maken dan raad ik aan een andere toon aan te slaan en niet gelijk te gaan wijzen en stuiteren![]()
Dit topic is gesloten.
![]()