Poll: Welk merk receiver heeft jouw voorkeur?

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

• nishan
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe audio set (receiver + luidsprekers/surround) (heb een topic in consumentenelektronica Aankoopadvies). En ben daarom benieuwd welke receivers er populair zijn onder medeforumleden. Vandaar deze poll. Ik hoop dat jullie de poll in willen vullen. Bij voorbaat dank :)

Poll: Welk merk receiver heeft jouw voorkeur
Pioneer
Sony
Marantz
Denon
Onkyo
Harman-Kardon
Cambridge audio
Bose
Nad
Teac
Rotel
Pro-ject
X4-Tech
Philips
Panasonic
Loewe
Kenwood
Arcam
Yamaha
JVC
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=382292&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Verwijderd

Belangrijkste is dat je zelf gaat luisteren, zeker als je van plan bent flink wat geld uit te geven, naar de receiver met de door jou te kiezen speakers. Waar de ene het liefste een NAD heeft met speaker merk X heeft de ander weer liever een Denon met speaker merk X. Hetzelfde geldt voor de keuze van speakers.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-01 13:30

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik denk dat de mogelijkheden/aansluitingen die voor jou het belangrijkste zijn veel harder moeten doorwegen dan vooroordelen over merken van andere tweakers. Wat heb jij eraan dat X aantal tweakers een Denon receiver geweldig vinden terwijl voor jou merk X veel beter zou zijn kwa prijs/kwaliteit of aansluitmogelijkheden?

Android developer & dürüm-liefhebber

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is de bedoeling dat je het bij één topic houdt. Daarnaast is dit een discussieforum, dus alleen een poll opzetten is niet de bedoeling.

Dit topic is gesloten.