Nieuw systeem geen onboard videobeeld

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01 11:20
Ik heb een nieuw systeem in elkaar geschroeft, met o.a een moederbord van Asrock de h55m-le

Nu is het zo als ik het systeem aandruk gaan alle fans netjes draaien, en je hoord ook de harddisk opspinnen,.
Alleen is er verder geen beeld heb ook al een andere monitor geprobeerd en een werkende videokaart erin gezet, maar had allemaal geen resultaat :(

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Henkpaulus schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:39:
Ik heb een nieuw systeem in elkaar geschroeft, met o.a een moederbord van Asrock de h55m-le

Nu is het zo als ik het systeem aandruk gaan alle fans netjes draaien, en je hoord ook de harddisk opspinnen,.
Alleen is er verder geen beeld heb ook al een andere monitor geprobeerd en een werkende videokaart erin gezet, maar had allemaal geen resultaat :(
Het is wel zo handig als je de volledige specificaties van je systeem schrijft want nu blijft het gissen voor andere tweakers die je willen helpen. Ook wel handig als je eens Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door gaat lezen en daarna vragen gaat stellen.

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:00
Heb je kabels los getrokken?

Post inderdaad je specs en als het kan ook een foto van de binnenkant van je kast. Het zou kunnen dat je de 12V voor de processor hebt los gehaald (zit meestal in een hoek tussen de processor en de back I/O).

Vette shit!

• len-art
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-12-2025
Heb je misschien zo een speakertje thuis liggen die je in je moederbord kan steken. Dan kan je namelijk opzoeken welke foutcode bij welk piepje hoort

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:24

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Henkpaulus schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:39:

Lekker karig allemaal.

Begin eens met dit door te nemen. En zoals de rest ook al aangeeft, graag complete specs.

Wat heb je naast deze dingen nog meer geprobeerd?

-= Very annoying forum person =-

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Lees en check al je handleidingen, zodat je niet iets vergeten bent.

Zelf heb ik laatst een systeem de koelblok eraf gehaald(systeem werkte goed).
Toen pasta vernieuwd en systeem deed hetzelfde als bij jou.
Koelblok nog 2x erop gezet, en toen deed de pc het opeens weer, reden weet ik niet.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 13:22
Heb je toevallig een onboard videokaart én een insteek kaart erin zitten? Gooi dan eerst die insteekkaart er eens uit en gebruik alleen het onboard kaartje. Kans is groot dat het dan wel werkt en het alleen een bios-setting is.

iRacing Profiel

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:20
Aansluitend aan alle hints hierboven, misschien is dit nog wel de meest obvious vraag: even er vanuit gaande dat je het systeem wilt gebruiken zonder losse videokaart, heb je wel een CPU met integrated graphics? Niet iedere socket 1156 CPU beschikt over integrated graphics, een i5 750 bijvoorbeeld niet.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 13:22
Moi_in_actie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:16:
Aansluitend aan alle hints hierboven, misschien is dit nog wel de meest obvious vraag: even er vanuit gaande dat je het systeem wilt gebruiken zonder losse videokaart, heb je wel een CPU met integrated graphics? Niet iedere socket 1156 CPU beschikt over integrated graphics, een i5 750 bijvoorbeeld niet.
:X het zal toch niet zo simpel blijken heh?

iRacing Profiel

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Sommige monitoren met 2 aansluit mogelijkheden schakelen verkeerd, kijk of je monitor van analoog naar digitaal kunt zetten, of andersom.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Henk, als je een zeer karige topicstart aanmaakt en vervolgens niet reageert op wat anderen roepen heeft een topic helemaal geen zin. Ik ga deze daarom sluiten.

Inhoudelijk wil ik je hierop wijzen:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

En voordat je nog een topic opent op GoT, graag dit GOED doorlezen:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.