Ik heb een Sim Only abonnement bij Telfort, dit is tevens het eerste telefoonabonnement wat ik ooit heb afgesloten. Dit is nog gebeurd onder gunstige omstandigheden, ofwel fair use op internet in plaats van een limiet. Helaas wel belminuten afgerond per minuut. Na bijna 2 jaar krijg ik een mail om te verlengen:
Wat ik eigenlijk zou willen is het volgende: SMS bundel uit, belminuten verlagen en internet houden zoals deze nu is. Kan dit?
Wat gebeurt er als ik geen keuze maak (welke keuze, ik krijg er maar 1 voorgeschoteld)? De website is hier erg onduidelijk in.
Met daaronder alleen de optie om te verlengen. Als ik het goed begrijp ga ik daarmee over na de nieuwe voorwaarden met nieuwe belbundels. Ik verlies dus de fair use. Ofwel ik wil helemaal niet verlengen. Wel krijg ik een 3-tal andere opties: Bel, sms en internet-bundel wijzigen. Maar volgens mij geldt dat alleen maar totaan de einddatum van de belbundel (in mijn geval: Start- en einddatum 06-10-2010 t/m 06-10-2012).quote: http://telfort.nlU kunt uw abonnement op dit moment verlengen. U kunt zowel uw bestaande abonnement verlengen (indien beschikbaar) of een geheel nieuw abonnement afsluiten. In beide gevallen behoudt u uw nummer.
Wat ik eigenlijk zou willen is het volgende: SMS bundel uit, belminuten verlagen en internet houden zoals deze nu is. Kan dit?
Wat gebeurt er als ik geen keuze maak (welke keuze, ik krijg er maar 1 voorgeschoteld)? De website is hier erg onduidelijk in.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.