V&A advertentie van Squ1zZy

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 22:12
Hallo,

Ik was op zoek naar guitar hero. voor de playstation 3. Squ1zZy had een mooie set te koop staan.
Nu had ik hem gevraagd wat het kost om dit pakket kost zonder aan de veiling mee te doen. Dat kwam neer op 85 euro.
Nu liep er een veiling vanaf 60 euro en ik heb dus op de veiling geboden omdat er toch te veel verschil in zat.

Nu heb ik die veiling gewonnen, maar wil Squ1zZy hem niet aan mij verkopen voor dat geld.
Nu is er vanmiddag via DM onenigheid ontstaan. hij wou hem niet verkopen voor die 60 euro.

Hij reageerde niet snel terwijl ik direct op hem gereageerd had. omdat ik dus een beetje pissed was vroeg ik waarom hij niet reageerde en daar kwamen de beschuldigingen.
ik was een bijdehante 17 jarige. Hij helemaal geen geld nodig, hij kon net zo goed die spellen weggeven aan een bekende.(dan denk ik je kan ze mij toch ook normaal verkopen voor €60 dan?? of niet)

Ik was vanmiddag ook opzoek naar een acces point en had gereageerd. Nu reageerd hij bij die advertentie op mij:

*******(naam andere tweaker): Ik zou wel even nadenken voor je zaken doet met rohaantje. Hij beloofd vanalles, maar komt niet na. Niet de beste tweaker om zaken mee te doen.

mijn beoordelingen zijn hier helemaal niet naar, en zo steek ik ook helemaal niet in elkaar. Ik wil gewoon die spellen en meer niet.

Ik vind dit geen manieren om met elkaar om te gaan. ik wil graag jullie mening hier over horen.

Groeten Rohaantje

[ Voor 5% gewijzigd door rohaantje op 14-08-2012 19:32 ]

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Vraag & Aanbod Voorwaarden
13.Het bieden is puur indicatief. Zowel koper al verkoper kunnen hier geen rechten aan ontlenen. Een bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, het bod blijft staan zo lang de advertentie blijft staan op V&A.
Oftewel, er was nog geen sprake van een overeenkomst. De beoordelingen heb ik bij beide gebruikers verwijderd.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 22:12
Flipfluitketel,

Dankje wel.

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Dit topic is gesloten.