Hey,
Ik heb een paar maanden geleden een macbook pro aangekocht online met zogezegd applecare.
De macbook pro 13 mid 2009 aangekocht in februari 2010
De 2,26GHZ 2GB ram versie.
Ik dacht ik ga lekker mijn ram upgraden naar 2 X 2GB, eens de onderplaat los gevezen zie ik dat er maar 1 x 2GB insteekt ipv 2 x 1GB.
Na het testen zie ik dat de onderste ramslot stuk is.
Als ik een werkende ramkaart onderaan insteek (die werkt op de bovenste slot) dan krijg ik de mbp maar niet opgestart ==> 3 beeps en blinking led ==> online word er dan gesproken van faulty ram maar dat is het niet.
2gb ram werkt in slot 1 maar niet 2.
online heb ik gekeken en is er een firmware restauration cd voor mbp die deze probleem kan herstellen.
Maar er is geen fw restauration cd voor de macbook pro 5.5 (mid 2009).
Online zie ik verschillende versies staan van oplossingen maar niets heeft geholpen.
Ik dacht ik ga lekker profiteren van Applecare want de pc is 2jaar en half en Apple Care is 3 jaar.
Ik bel hun op ==> meneer u heeft geen applecare.
Bij het aankopen van de macbook pro zei de verkoper dat er een applecare op was maar hij kon mij het aankoop bewijs niet geven omdat deze bij zijn boekhouder is omdat er ook de apple care staat van zijn iMac dat hij heeft aangekocht op naam van zijn bedrijf.
Apple wil dit in orde brengen maar ik moet een aankoopsbewijs voorschotelen.
De verkoper zijn nummer is niet meer geldig en ik krijg geen antwoord via mail.
Heeft er iemand een oplossing voor me.
Kan ik de ramslot laten herstellen? zo ja welke kost prijs?
Zoniet kan ik online op ebay een applecare aankopen met een aankoop bewijs van 2010/2011?
Ik hoop dat jullie me zouden kunnen helpen.
Mvg
ZeRoCooL
Ik heb een paar maanden geleden een macbook pro aangekocht online met zogezegd applecare.
De macbook pro 13 mid 2009 aangekocht in februari 2010
De 2,26GHZ 2GB ram versie.
Ik dacht ik ga lekker mijn ram upgraden naar 2 X 2GB, eens de onderplaat los gevezen zie ik dat er maar 1 x 2GB insteekt ipv 2 x 1GB.
Na het testen zie ik dat de onderste ramslot stuk is.
Als ik een werkende ramkaart onderaan insteek (die werkt op de bovenste slot) dan krijg ik de mbp maar niet opgestart ==> 3 beeps en blinking led ==> online word er dan gesproken van faulty ram maar dat is het niet.
2gb ram werkt in slot 1 maar niet 2.
online heb ik gekeken en is er een firmware restauration cd voor mbp die deze probleem kan herstellen.
Maar er is geen fw restauration cd voor de macbook pro 5.5 (mid 2009).
Online zie ik verschillende versies staan van oplossingen maar niets heeft geholpen.
Ik dacht ik ga lekker profiteren van Applecare want de pc is 2jaar en half en Apple Care is 3 jaar.
Ik bel hun op ==> meneer u heeft geen applecare.
Bij het aankopen van de macbook pro zei de verkoper dat er een applecare op was maar hij kon mij het aankoop bewijs niet geven omdat deze bij zijn boekhouder is omdat er ook de apple care staat van zijn iMac dat hij heeft aangekocht op naam van zijn bedrijf.
Apple wil dit in orde brengen maar ik moet een aankoopsbewijs voorschotelen.
De verkoper zijn nummer is niet meer geldig en ik krijg geen antwoord via mail.
Heeft er iemand een oplossing voor me.
Kan ik de ramslot laten herstellen? zo ja welke kost prijs?
Zoniet kan ik online op ebay een applecare aankopen met een aankoop bewijs van 2010/2011?
Ik hoop dat jullie me zouden kunnen helpen.
Mvg
ZeRoCooL