Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 14-08-2012 10:42 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Volgens mij is er een betaald en een gratis variant tegenwoordig.
Voor contentmanagers zo in te richten dat het en overzichtelijk en logisch is.
Abort, Retry, Quake ???
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Waarom niet simpelweg 10x hetzelfde cms installeren? Dan is waarschijnlijk de scheiding een stuk duidelijker voor de "digibeten".
Als ik het goed begrijp is het probleem dat er 10 verschillende cms'en draaien en dat je "digibeten" in dienst hebt. Het 1e is idd op te lossen met een multi-site cms, maar het 2e lijkt me al snel een multi-site cms tot te veel verwarring leiden.
Maar wel met ieder haar eigen config en files.
Dan heb je het voordeel inderdaad van eenvoudiger updaten.
Maar toch gescheiden data omgevingen per "klant".
Abort, Retry, Quake ???
Alleen kan de instap wat hoog zijn voor het gebruik, maar dat hangt af van de inrichting.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.