1. Op andere fora bestaat de mogelijkheid (ingelogd) om naast de tread titel op een symbool te klikken wat je vervolgens naar het eerste (door jou) ongelezen bericht brengt. Zo is het eenvoudig om een bepaalde thread te volgen zonder veel terug zoek werk naar het punt waar je de discussie verliet.
Deze feature zou een enorme vooruitgang zijn in gebruikersvriendelijkheid.
-mocht dit al bestaan: mea culpa en graag een pointer waar ik die dan vind.-
2. De kreet ondertitels slaat op de nu steeds vaker verschijnende filmpjes op de FP.
Is het een idee om deze (bv naast de knop autoplay aan/uit) ook uit te rusten met een knop ondertitels aan/uit?
Ik kan op werk mijn aandacht verdelen maar geluid bij de filmpjes is not done. (evenals een koptelefoon). Ondertitels zou dit oplossen en bovendien kom je zo de auditief uitgedaagde tegemoet.
Deze feature zou een enorme vooruitgang zijn in gebruikersvriendelijkheid.
-mocht dit al bestaan: mea culpa en graag een pointer waar ik die dan vind.-
2. De kreet ondertitels slaat op de nu steeds vaker verschijnende filmpjes op de FP.
Is het een idee om deze (bv naast de knop autoplay aan/uit) ook uit te rusten met een knop ondertitels aan/uit?
Ik kan op werk mijn aandacht verdelen maar geluid bij de filmpjes is not done. (evenals een koptelefoon). Ondertitels zou dit oplossen en bovendien kom je zo de auditief uitgedaagde tegemoet.