Opgelost
[ Voor 99% gewijzigd door HKLM_ op 14-08-2012 22:32 ]
Cloud ☁️
Cloud ☁️
Bij deze Service Desk zit ik nu een aantal weken,Red Boll schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:01:
Hoe lang doe je dit al?
Cloud ☁️
Initatief tonen zou ik graag willen ja. Echter is er door de klant bepaalt wat wij mogen doen en is alles voor voorgeprogrammeerd.Notehoutelade schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:57:
je zou initiatief kunnen laten zien, pva maken om er een skilled SD van te maken?
Cloud ☁️
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
[ Voor 99% gewijzigd door HKLM_ op 14-08-2012 22:33 ]
Cloud ☁️
Dan bij je accountmanager aan de bel trekken dat dit niet de afspraak is. Of hij je op de hoogte wilt houden van uitdagingen waar je naar over kunt stappen. Eventueel na inwerken van een beginnend collega.downloader91 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:12:
[...]
Dit is niet mijn eerste project. De bedoeling is dat ik dit voor een jaar zou moeten gaan doen.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Cloud ☁️
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Da's niet echt lang, denk ook niet dat het werk erna heel spannend zal blijven.downloader91 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:07:
[...]
Bij deze Service Desk zit ik nu een aantal weken,
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Verwijderd
Denk jij dat dit geapprecieerd (zowel door je collegas als je baas) gaat worden van iemand die net om de hoek komt kijken?Wylana schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:11:
...dan zou ik zeker initiatief tonen door bijvoorbeeld een pva of verbeterplan op te stellen.
Hiermee toon je aan dat je met het bedrijf meedenkt, je het wilt verbeteren en vaak zal men dan anders over je gaan nadenken en zullen ze je ook andere taken geven is mijn ervaring.
Ja Absoluut.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:52:
[...]
Denk jij dat dit geapprecieerd (zowel door je collegas als je baas) gaat worden van iemand die net om de hoek komt kijken?
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Verwijderd
Nou, ik denk persoonlijk niet dat dit gewaardeerd wordt. Waarom niet?Wylana schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:22:
[...]
Ja Absoluut.
Je moet het wel in een goed omschreven verbeterplan stellen en niet als een wijsneus lopen roepen dat ze maar remote moeten nemen omdat je anders niet goed bezig bent.
Als jij onderbouwend kan vertellen waarom je remote support zou kiezen, dan is een bedrijf daar absoluut blij mee. Of je nou net komt werken of niet.
Verwijderd
Verwijderd
Exact waarop ik doelde.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:51:
[...]
Nou, ik denk persoonlijk niet dat dit gewaardeerd wordt. Waarom niet?
...
[ Voor 5% gewijzigd door EMP op 14-08-2012 15:55 ]
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Dat laatste kun je maar beter zsm doen, want vanaf oktober wordt het weer er niet beter op.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:54:
Bij alle banen waar je niet happy bent is er vaak maar 1 oplossing:
blijf rustig, stel je professioneel op en ga in je vrije tijd solliciteren naar een betere baan
(kan wel maanden duren overigens)
of hebt nog een zak geld op de bank liggen en denkt wtf, dan zeg je meteen op en heb je ook meteen vakantie
Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq