Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 23:42
Ik heb een Samsung tab 10.1 waar totaal geen leven meer in zit. Ik had in de ochtend nog gezien dat de accu 10% had, toen in de oplader gedaan. Toen ik in de middag thuis kwam stond de tab uit en wilde niet meer aan. Ook de power knop 10sec indrukken of de powerknop en vol down ingedrukt houden werkt niet. Nou heb ik al ruim een maand de CyanogenMod er probleemloos opstaan, het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ik daardoor zelfs niet meer in de recovery- of bootmode kan komen.

Heeft iemand suggesties? De lader werkt ook nog, enige is dat het snoertje kapot zou zijn ken niemand die een Samsung tab snoertje heeft in mijn omgeving (Delft) dus dat kan ik niet testen.

[ Voor 3% gewijzigd door trabbit op 13-08-2012 20:06 ]

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 23:42
Nieuw snoertje besteld en hij werkt weer. Klaarblijkelijk was het snoertje kapot (was niks aan te zien). Ik vind het wel een duur snoertje (20 euro en bij veel webshops zelfs 30 euro), lijkt apple wel met dit soort merkspecifieke aansluitingen.

[ Voor 10% gewijzigd door trabbit op 22-08-2012 11:04 ]