Dag Medetweakers,
Ik ben bezig een nieuw systeem samen te stellen en neem hier alle tijd voor.
Zo heb ik een moederbord, geheugen en processor gekocht (i7 2600K) en ben ik onder andere opzoek naar een voeding, 2 videokaarten en een behuizing.
Vooral dat laatste zit ik nog even mee.
Ik zoek een (atx mid tower) behuizing met airflow in 1 richting.
- geen fans aan de boven / onderkant
- eventueel mogelijkheid om een 120mm waterkoeling blok nog voor de harde schijven te plaatsen
- als het even kan aan de achterkant ruimte voor 2 of 3 120 mm ventilators ( voor een 2 of 3 fans radiator )
- ruimte voor een SLI opstelling.
mijn voorkeur gaat ook uit naar ruimte voorin voor hotswappable schijven.
Ik heb totaal geen ervaring met waterkoeling maar ik wil het dit keer maar eens proberen
Ik hoor het graag als iemand advies heeft over waterkoeling (merken / afmetingen / setjes) of een kast weet wat het dichtst komt bij mijn beschrijving.
Groeten,
Webber
Ik ben bezig een nieuw systeem samen te stellen en neem hier alle tijd voor.
Zo heb ik een moederbord, geheugen en processor gekocht (i7 2600K) en ben ik onder andere opzoek naar een voeding, 2 videokaarten en een behuizing.
Vooral dat laatste zit ik nog even mee.
Ik zoek een (atx mid tower) behuizing met airflow in 1 richting.
- geen fans aan de boven / onderkant
- eventueel mogelijkheid om een 120mm waterkoeling blok nog voor de harde schijven te plaatsen
- als het even kan aan de achterkant ruimte voor 2 of 3 120 mm ventilators ( voor een 2 of 3 fans radiator )
- ruimte voor een SLI opstelling.
mijn voorkeur gaat ook uit naar ruimte voorin voor hotswappable schijven.
Ik heb totaal geen ervaring met waterkoeling maar ik wil het dit keer maar eens proberen
Ik hoor het graag als iemand advies heeft over waterkoeling (merken / afmetingen / setjes) of een kast weet wat het dichtst komt bij mijn beschrijving.
Groeten,
Webber