Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Digitaal tv ziggo via CI+ module

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik beschik hier over een Samsung LE32C550J1W TV met een CI+ module van Ziggo inc SmartCard. Echter heb ik de laatste tijd vaak dat het beeld stoort en zenders NL1 en NL2 het niet doen. Dan zegt die: Controlleer de smartcard of CI+ module. Er zit natuurlijk gewoon kabel op de TV met ertusse nog een splitter. Ik vraag me nu dus af waar het probleem zit. De bekabeling is deze zomer compleet vernieuwt met nieuwe splitter en aansluitingen. Iemand die wat weet hierop ?

Thanks!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:44
En wat heeft digitale televisie ontvangst te maken met internetproviders?

Verwijderd

Topicstarter
Oeps verkeerd geplaatst! Kan een mod hem verplaatsen naar de juiste categorie ?

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:44
Je kan het beste dat zelf vragen via een topic report.
Dat is dat handje naast de topic titel bovenaan de pagina.

Dan gaat het wat sneller... ;)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En probeer sowieso eerst eens of je het probleem ook hebt als je de boel rechtstreeks op het AOP aansluit (da's die doos waar de kabel je woonkamer in komt). Dan weet je waar het probleem zit, in de bekabeling of in de TV.

Sowieso: splitters en digitale TV werkt vaak niet heel lekker samen, tenzij je echt profi-spul qua splitters koopt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 08:28

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

zelfde probleem hier icm een (3)LG tv('s), alleen dan met sbs6, af en toe een andere zenders
met een bepaalde interval van ca 20 min valt het beeld even weg.
Ook met rechtsreeks aansluiten op overnamepunt..
Pagina: 1