Ik heb geprobeerd informatie te verzamelen op het forum, op verschillende sites en in winkels maar ik krijg geen duidelijk beeld over waar ik op moet letten bij de aanschaf van een beamer. Als ik al informatie verkrijg dan gaat het grotendeels over specificaties en gewoon verkooppraatjes.
Mijn wensen zijn als volgt:
- Het moet een home cinema beamer zijn.
- 1080P
- Redelijke lichtopbrengst ivm niet volledig verduisterde kamer.
- Wil er ook tv mee kunnen kijken.
- Het liefst zo'n lens waarmee je de beamer ook tegen het plafond kan hangen. (shiftlens, prismalens?)
- Bij voorkeur een recentmodel van een bekende producent (ivm ondersteuning, garantie etc.)
- Geen vertragingen ivm online gaming.
- Ik heb een projectiescherm (16:9) van 2.04 breed. Hier moet de beamer uiteraard geschikt voor zijn.
- Budget is ongeveer tussen de 500 en 1300.
Ik ben dus op zoek naar tips over de verschillende beamers die aan mijn wensen voldoen en ik zou ook graag willen weten waar ik op moet letten bij de aanschaf.
Eventueel ook geinteresseerd in 2e hands beamers.
Mijn wensen zijn als volgt:
- Het moet een home cinema beamer zijn.
- 1080P
- Redelijke lichtopbrengst ivm niet volledig verduisterde kamer.
- Wil er ook tv mee kunnen kijken.
- Het liefst zo'n lens waarmee je de beamer ook tegen het plafond kan hangen. (shiftlens, prismalens?)
- Bij voorkeur een recentmodel van een bekende producent (ivm ondersteuning, garantie etc.)
- Geen vertragingen ivm online gaming.
- Ik heb een projectiescherm (16:9) van 2.04 breed. Hier moet de beamer uiteraard geschikt voor zijn.
- Budget is ongeveer tussen de 500 en 1300.
Ik ben dus op zoek naar tips over de verschillende beamers die aan mijn wensen voldoen en ik zou ook graag willen weten waar ik op moet letten bij de aanschaf.
Eventueel ook geinteresseerd in 2e hands beamers.