Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wifi verbinding valt steeds weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo , mede tweakers

Heb toch nog klein vraag , sinds vorige week nieuwe laptop van asus de a55vd sx030v
en windows 7 en na ongeveer half uurtje soms ook eerder valt zo m,n wifi verbinding weg ??
niet fijn tijdens internetten,chatten, enz

Iemand enig idee wat ik eraan kan doen of waar ik na moet kijken in windows ?

bvd

Groetjes Richard

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Driver checken en evt updaten.
Kanaal wifi aanpassen naar minder storingsgevoelig kanaal.
Energiebheer op de wlan adapter uitzetten.

Verwijderd

Topicstarter
@killerace_nl

heb onder apparaatbeheer bij wlan adapter de energiebeheer uitgezet , hopelijk helpt dit !!
wifikanaal aanpassen geen idee hoe dat gaat ??

als ik bij m,n tijd balk kijk zie ik daar links m,n wifi verbindings indicator van die balkjes na een half uur verscheen er een gele stip en weg was de verbinding laptop opnieuw opstarten is dan de oplossing.

bij m,n andere laptop nooit geen last van gehad

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:20:
@killerace_nl

heb onder apparaatbeheer bij wlan adapter de energiebeheer uitgezet , hopelijk helpt dit !!
wifikanaal aanpassen geen idee hoe dat gaat ??

als ik bij m,n tijd balk kijk zie ik daar links m,n wifi verbindings indicator van die balkjes na een half uur verscheen er een gele stip en weg was de verbinding laptop opnieuw opstarten is dan de oplossing.

bij m,n andere laptop nooit geen last van gehad
Je WiFi kanaal kan je aanpassen op je router. Daarnaast altijd ervoor zorgen dat je de nieuwste driver draait.

^ Post is hierboven!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je geeft wel erg weinig informatie. Hoe werkt de verbinding op andere apparaten? Hoe ver zit je van het access point af? Heb je de bijbehorende drivers geinstaleerd? Wat heb je zelf al gedaan om achter een antwoord te komen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
M,n verbinding werkt goed op de pc en op m,n oude latop raar maar waar .
Ik zit in de zelfde kamer als de ebee modem van ziggo en zit er zo,n 2 mtr vanaf.

zal straks ff kijken nieuwe drivers , a hoewel ik denk dat dit de nieuwste zijn omdat ze binnen gehaald zijn
met driver genius .

verbinding is altijd goed geweest vandaar ik denk aan een kleinigheid aan nieuwe laptop
Pagina: 1