Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows MP3 speler voor feestje

Pagina: 1
Acties:

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:36
Ik geef binnenkort een feestje en wil daarvoor met mijn (windows) computer de muziek verzorgen. Ik zoek daarvoor een mp3 speler die in/out fade of in ieder geval een beetje vlekkeloos liedjes aan elkaar kan verbinden (dus zonder stilte ertussenin) en die met een beetje mazzel ook soortgelijke muziekstijlen aan elkaar verbind (met soortgelijke beat).

Naar mijn weten is mediamonkey een van de weinige mp3 spelers die ongeveer zulke eigenschappen hebben. Echter, Mediamonkey kan niet soortgelijke muziekstijlen aan elkaar verbinden en ik vind het niet prettig werken. Zijn er andere programma's die dit kunnen?

Ik heb wat gezocht en Juke That gevonden. Dit lijkt te doen wat ik wil. Heeft iemand hier ervaring mee en/of kennen jullie soortgelijke programma's?

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:21
Virtual DJ of Traktor.. VirtualDJ Home is gratis.
Alle2 kunnen precies wat jij wilt, maar je zou het zelfs nog met WinAmp af kunnen

[ Voor 22% gewijzigd door kroegtijger op 13-08-2012 11:01 ]

iRacing Profiel

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 19:46
pascoa341 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:22:
Naar mijn weten is mediamonkey een van de weinige mp3 spelers die ongeveer zulke eigenschappen hebben. Echter, Mediamonkey kan niet soortgelijke muziekstijlen aan elkaar verbinden en ik vind het niet prettig werken.
Dat tweede kan ik je niet mee helpen. Het eerste, er zijn diverse scripts op het forum te vinden, een aantal daarvan zijn 'DJ-scripts' waarbij je kunt aangeven dat de playlist gevuld moet worden met muziek met dezelfde BPM of hetzelfde genre.

De CSL/OT kroeg !

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:22
Spotify? Spotify Radio + de crossfade die ingebouwd is

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

OTS Free AV, of de betalende, indien je wenst.
Bij de gratis versie moet je enkel kunnen verdragen dat je na x aantal nummers een 5-tal seconden de naam van het programma moet aanhoren. Mij stoort dat absoluut niet, maar ik laat het je alvast weten ;)

Edit:
Blijkbaar bied OTS de gratis versie niet meer aan. Je kan hem nog wel hier downloaden

[ Voor 25% gewijzigd door Big Womly op 13-08-2012 11:10 ]

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
foobar2000 heeft ook de optie voor fade in/fade out. Beide los in te stellen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05
maarud schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:04:
Spotify? Spotify Radio + de crossfade die ingebouwd is
Of spotify met een playlist en de fade functie aanzetten (kan ook met playlist, overlap van 2 seconden en klaar).
Pagina: 1