Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niets meer doen met mijn Google Nexus S.

Het toetsenbord werkt niet meer en ik krijg constant de melding "Android-toetsenbord is gestopt". In het applicatiebeheer kan je zien dat de toetsenbord applicatie niet draait, daarna even draait en een seconde later terug crasht in een voortdurende loop. Ik kan niet één letter meer typen.

Ook kan ik geen nieuwe software meer installeren. Zodra ik Play opstart vanop mijn Nexus sluit deze terug af zonder iets te kunnen doen. Vanop een PC via de chromebrowser kan ik vanuit Play selecteren software te installeren op mijn Nexus maar dit lukt niet meer.

Kan iemand mij helpen?

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 13:15
Eerst de forumregels eens lezen denk ik, want CAPS zijn niet toegelaten in een titel. Bovendien zegt je titel ook niets over de inhoud van je probleem. Dat terzijde: ik vrees dat je je toestel zal moeten resetten. (Als hij geroot is kan je eens proberen met de cache en dalvik cache wissen, dan verlies je geen gegevens.) Indien niet zal je hem moeten resetten onder instellingen==>factory data reset

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 21:51

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo & welkom :)

Zoals hierboven al staat zijn een boel hoofdletters in een topictitel niet nodig, niemand leest het dan sneller, het staat alleen slordig. De topictitel heb ik dus even aangepast.
Heb je inderdaad als een je toestel gereset? Is hij geroot? Sinds wanneer doet hij dit, is er toen iets gebeurd of het je een app geïnstalleerd? Wat heb je allemaal zelf al gedaan om het probleem op te lossen?
Graag zo veel mogelijk relevante informatie over je toestel en het probleem, dat voorkomt veel onnodige vragen. Je topicstart kun je aanpassen door op [edit.} te klikken , rechts boven je post. Lees anders ook eens Het algemeen beleid, daarin staat waaraan een topic moet voldoen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw