Avond tweakers.
Na het overlijden van mijn LCD Samsung die gekocht is 5jaar terug zoek ik nu een nieuwe tv.
Ik hoop dat LED een hogere levensduur heeft.
Mijn eisen zijn vrij simpel, full HD en 32" en liefst led.
Ik kijk weer richting Samsung omdat ik hier niets tegen heb en vind het design wel wat.
Dus kwam ik uit op deze.
Samsung UE32EH5000W
Deze kost hier ( in Belgie ) een 380euro ongeveer, en is 50Hz
Samsung UE32D5000
Deze kos hiet 420-430euro en is 100Hz
Nu ben ik geen extreme tv kijker, maar ik kijk vooral auto sport dus ik dacht de 100hz.
Maar de tv wordt mss maar 10% voor tv gebruikt, en de andere tijd hangt hij als scherm voor mijn PC.
Dus eigenlijk is mijn vraag vooral, is het de meer waarde waard voor de 100hz, 100hz zou betekenen dat ik 100fps moet halen voor het perfect te laten werken, in sommige games haal ik dat wel maar de meeste niet.
OF heb ik dit mis? Ik heb met de oude samsung altijd wat input lag gehad en dit hoop ik nu te vermijden
Of is het gekke werk een LED tv als pc monitor te gebruiken en beter een LCD tv kopen?
Mvg Yzx en ik zoek ondertussen ook verder op google
En opmerkingen zoals " koop een echt computer scherm " nee
een goed 32" monitor kost een fortuin
Na het overlijden van mijn LCD Samsung die gekocht is 5jaar terug zoek ik nu een nieuwe tv.
Ik hoop dat LED een hogere levensduur heeft.
Mijn eisen zijn vrij simpel, full HD en 32" en liefst led.
Ik kijk weer richting Samsung omdat ik hier niets tegen heb en vind het design wel wat.
Dus kwam ik uit op deze.
Samsung UE32EH5000W
Deze kost hier ( in Belgie ) een 380euro ongeveer, en is 50Hz
Samsung UE32D5000
Deze kos hiet 420-430euro en is 100Hz
Nu ben ik geen extreme tv kijker, maar ik kijk vooral auto sport dus ik dacht de 100hz.
Maar de tv wordt mss maar 10% voor tv gebruikt, en de andere tijd hangt hij als scherm voor mijn PC.
Dus eigenlijk is mijn vraag vooral, is het de meer waarde waard voor de 100hz, 100hz zou betekenen dat ik 100fps moet halen voor het perfect te laten werken, in sommige games haal ik dat wel maar de meeste niet.
OF heb ik dit mis? Ik heb met de oude samsung altijd wat input lag gehad en dit hoop ik nu te vermijden
Of is het gekke werk een LED tv als pc monitor te gebruiken en beter een LCD tv kopen?
Mvg Yzx en ik zoek ondertussen ook verder op google
En opmerkingen zoals " koop een echt computer scherm " nee
[ Voor 7% gewijzigd door yzx op 13-08-2012 01:23 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III