Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 10:42
ik ben aan het rond kijken naar een tablet die ik mogelijk ook als telefoon wil gebruiken (ik bel niet zoveel en ik vind het dragen van een headset niet zo erg). Dit is met name ook omdat ik niet echt veel bel en veel meer via im doe.

Heeft iemand uberhaupt ervaringen hiermee en zijn er ook 7 inch tablets zonder grote bezels. Ik zie namelijk hele mooie apparaten zoals de huawei of de samsung tab plus maar die hebben allemaal grote bezels, wat het apparaat ook weer heel groot maakt.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

justice strike schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:07:
ik ben aan het rond kijken naar een tablet die ik mogelijk ook als telefoon wil gebruiken (ik bel niet zoveel en ik vind het dragen van een headset niet zo erg). Dit is met name ook omdat ik niet echt veel bel en veel meer via im doe.
Wil je die tablet nu als telefoon gebruiken of niet? 3G wil niet zeggen dat je er ook normale voice gesprekken mee kan voeren.

• justice strike
downtime schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:12:
[...]

Wil je die tablet nu als telefoon gebruiken of niet? 3G wil niet zeggen dat je er ook normale voice gesprekken mee kan voeren.
Ja ik wil hem ook als telefoon gebruiken. Ik dacht wel dat met de komst van ics meeste apparaten wel zouden werken als telefoon (eventueel met headset vanwege ontbrekende mics)

van de Huawei en de galaxy tab 7.0 en de tab plus weet ik dat ze wel telefoongesprekken afhandelen.

[ Voor 10% gewijzigd door justice strike op 12-08-2012 23:15 ]

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
En de Galaxy Tab 7.7 ook.

• justice strike
ja, maar die heeft ook een grote bezel. Ik zoek eigenlijk iets met een kleine bezel zodat het apparaat zelf ook een stuk kleiner wordt.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
justice strike schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:02:
[...]

ja, maar die heeft ook een grote bezel. Ik zoek eigenlijk iets met een kleine bezel zodat het apparaat zelf ook een stuk kleiner wordt.
De nieuwe Note krijgt een 5,5 inch scherm heb ik gelezen.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Die apparaten hebben een bezel omdat je ze anders nergens vast kunt houden.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• justice strike
CyBeR schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:07:
Die apparaten hebben een bezel omdat je ze anders nergens vast kunt houden.
dat zal wezen, maar de bezel is mij te groot. Ze hadden daar wel wat leukers mee kunnen doen (ala philips ambilight ofzo).

enfin, het apparaat is zo 1 inch aan alle kanten groter dan strikt noodzakelijk. Dan is de vraag wellicht, welke heeft de kleinste bezel.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 23:24
Ze hadden daar wel wat leukers mee kunnen doen (ala philips ambilight ofzo).
:? Hoe zie je dat voor je? Lampjes erin en 'm dan bij een oppervlakte moeten houden (bijvoorbeeld een muur) zodat je er wat van ziet..?

The devil is in the details.

• justice strike
Hahn schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:17:
[...]
:? Hoe zie je dat voor je? Lampjes erin en 'm dan bij een oppervlakte moeten houden (bijvoorbeeld een muur) zodat je er wat van ziet..?
de bezel kan meekleuren met het scherm:

http://www.3dtvreview.nl/...ilips_aurea_ambilight.jpg

uiteraard zie je dan niet het licht op de muur maar de bezel kan dan wel meer "Scherm" simuleren voor weinig geld.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 23:24
Dat is Aurea, Ambilight is alleen de lichten aan de achterkant die meekleuren. En daar heeft Philips patent op en ga je dus sowieso niet zien op andere producten dan die van Philips zelf :P

The devil is in the details.

• justice strike
Hahn schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:21:
Dat is Aurea, Ambilight is alleen de lichten aan de achterkant die meekleuren. En daar heeft Philips patent op en ga je dus sowieso niet zien op andere producten dan die van Philips zelf :P
neemt niet weg dat ze wat creatiever met de ruimte kunnen omgaan nu is het gewoon een inch loze ruimte (een inch aan elke kant).

enfin mijn vraag blijft nog staan. Welke ~7 inch tab met phone functionaliteit heeft de kleinste bezel

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45
Die vraag kan toch prima zelf uitzoeken?
Mijn tab 2 7 inch bevalt prima.
Pagina: 1