Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ortixx
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06-2023
Beste Tweakers,

Ik draai momenteel Cyanogenmod 9 RC2 op mijn Samsung Galaxy SII en het standaard geluidje van whatsapp is vervangen door CyanPing oid. Ik heb het hele lijstje doorzocht van notification sounds en ik kan nergens het standaard geluidje vinden. Op google heb ik ook gezocht naar "default whatsapp notification sound" en alle mogelijke variaties ervan zonder enig resultaat.

Dus daarom kom ik hier hulp zoeken.

Ik wil er even bij zeggen dat het geluidje niet zomaar is vervangen maar dat dit al een hele lang tijd zo is, maar ik begin me er gewoon de laatste tijd er aan te ergeren dat ik het verschil niet hoor tussen een whatsapp en een email.

Kortom, weet iemand waar ik het standaard whatsapp geluidje kan vinden en/of hoe ik hem kan restoren?

Alvast bedankt! _/-\o_

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:49

iChaos

It's Lupus.

Hij zou toch echt in de geluiden van Whatsapp moeten zitten... Het geluid van CyanogenMod zou hem dan ook niet moeten overschrijven. Toevallig een thema geinstalleerd? Of geen echte CM9 build maar een KANG?

• Ortixx
Nope, gewoon alles standaard van CM, direct van de site gedownload. Ik ga nog maar eens die lijst af.

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Desnoods decompile je de APK, pluk je de geluiden eruit, zet je ze op je mSD en stel je hem zo in ;)

• Ortixx
Hmm ik ga dat eens proberen! Thanks voor de tip!

• Ortixx
Kan het zo zijn dat ik mij vergis? Als in, dat de notification sound die ik bedoel eigenlijk een ROM geluidje is en niet van whatsapp zelf. Want ik heb nu twee m4a files gevonden maar dat zijn niet de audio files die ik zoek..

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Die kans bestaat best ja, volgens mij is het Whatsapp-geluidje hier ook wel eens veranderd.

Pak de ROM die je eerst had waar het geluidje wat je zocht in zit, open de zip, /system/media/audio is de map waar de geluiden in zitten als ik me niet vergis op een AOSP ROM. Sense zet ze volgens mij in /system/customize. Een van de twee mappen zou iig alle geluiden moeten bevatten ;)

• Ortixx
Ik had voorheen altijd de stock samsung rom voor de S2. Dat wordt even goed zoeken vanavond

BAM hebbes

Hij heet Sherbet!

[ Voor 16% gewijzigd door Ortixx op 12-08-2012 23:52 ]

Pagina: 1