Laptop WIFI adapter probleem

Pagina: 1
Acties:

• Tengri
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-11 19:41
Ik heb een probleem met WIFI connecties van mijn laptop. 90% van de tijd functioneert mijn laptop zoals het hoort. Alleen zijn er af en toe momenten waar mijn WIFI adapter het niet meer doet. Ik heb geconstateerd dat het niet ligt aan mijn modem want op school of op andere locaties begeeft mijn mijn WIFI adapter het ook. Zie beneden voor de screenshot van de diagnose die ik heb gemaakt met windows. Heeft iemand hetzelfde probleem hier gehad? Kan dit probleem worden opgelost?

Afbeeldingslocatie: http://oi45.tinypic.com/25ip0sm.jpg

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-12 21:26
Gebeurt het tijdens het verplaatsen of drukken op bepaalde delen van de laptop behuizing?

• Tengri
THE_FIREFOX schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:11:
Gebeurt het tijdens het verplaatsen of drukken op bepaalde delen van de laptop behuizing?
Nee, ik zet mijn laptop altijd op de tafel. Dus ik denk niet dat het daar aan ligt.

Het vreemde is dat wanneer ik een tijdje wacht of mijn laptop op standby zet en weer aan doe naar een tijdje, de WIFI weer werkt maar soms ook weer niet.

Ik heb trouwens een Acer ultrabook s3

[ Voor 4% gewijzigd door Tengri op 12-08-2012 23:20 ]

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-12 21:26
Hoe oud is de laptop? Als het nog een jong beestje is, zou ik hem opgeven voor garantie.

• Tengri
net over een jaar oud is die.

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:52
Is je wifi driver up to date? De standaard bij acer meegeleverde drivers zijn maar wat vaak nogal brak.

Kijk naar het model van je wifi adapter en trek een driver rechtstreeks van de site van de fabrikant van de adapter.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:51

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Zet je energie besparing af van de wifi. Heb gemerkt dat Windows die dichtknijpt zelfs al steekt ie in het stopcontact.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Tengri
NE5Freak schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:13:
Is je wifi driver up to date? De standaard bij acer meegeleverde drivers zijn maar wat vaak nogal brak.

Kijk naar het model van je wifi adapter en trek een driver rechtstreeks van de site van de fabrikant van de adapter.
http://www.atheros.cz/getfile.php

Dit mijn driver. Ik heb het gedownload maar in de zipfile zit geen exe.

Hoe moet ik deze driver installeren?

[ Voor 53% gewijzigd door Tengri op 13-08-2012 16:09 ]

• Tengri
Damic schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 07:28:
Zet je energie besparing af van de wifi. Heb gemerkt dat Windows die dichtknijpt zelfs al steekt ie in het stopcontact.
Bedankt voor de tip. Ik zal het uitproberen en zien of dat wat uit maakt.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-12 22:32
Zoek in je drivers naar een inf bestand. Deze kun je in apparaatbeheer gewoon aanwijzen.

Carpe Diem

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-11 18:12
Leg een doek onder je laptop, doet wonderen! Sommige tafels zijn WIFI killers

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:52
Ben je er nog uitgekomen?

• Tengri
Jup, alles is nu up to date. Nu even een weekje testen om te kijken of het WIFI probleem is opgelost :)
Pagina: 1