Processor usage horger: Hoe?

Pagina: 1
Acties:

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-05 15:17

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de client meer van de kracht van mijn CPU geruik kan maken. Bijvoorbeeld als ik ga eten, dat ik dan CPU usage op 80% zet ofzo? hoe moet ik dit doen?

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Op je computer kunnen programma's een bepaald gedeelte processor kracht lenen omdat ze dat nodig hebben. Het programma dat het hardste roept om processor kracht krijgt het meest. De distributed.net client fluistert het zachts van allemaal en krijgt dus de restjes die er over blijven. Als er nu geen programma's je processor gebruiken dan zijn dus alle restjes (in dit geval dus 99-100%) voor de d.net client. De client ziet dus zelf wat er aan processor tijd restjes over is om te gebruiken en je hoeft hier dus zelf niets van in te stellen.

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-05 15:17

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
Misverstanden...
Om maar meteen een aantal hardnekkige misverstanden uit de wereld te helpen:- Je PC wordt absoluut niet merkbaar trager van de RC5 client (tenzij je zelf de prioriteit van het proggie verhoogt)
Hier vraag ik dus naar.....

Bron: T.net:)

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
als je het goed leest dan begrijp je dus dat als je de prioriteit gaat verhogen, je de client dus harder om meer processor tijd gaat laten schreeuwen waardoor andere programma's dus minder processor tijd krijgen en minder aan de beurt komen. Resultaat: het lijkt of je PC langzamer werkt.

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

je moet absoluut niet aan de prioriteit gaan zitten! als je die te hoog zet kan je koetje zoveel krijgen dat het praktisch onmogelijk is om het weer ongedaan te maken..