wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dat staat toch helemaal los van de feature waar je om vraagt? Het icoontje aanpassen zal simpel genoeg zijn, maar dat dynamisch herladen staat daar helemaal los van en zou volgens mij nogal wat voeten in de aarde hebben.scorpie schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:17:
Ik snap dat dan heel myReact ook dynamisch gereload moet worden, net als individuele topics nu al doen om aan te geven dat er nieuwe posts zijn, maar het zou wel een awesome feature zijn (denk ik dan).
Overigens klinkt zo'n aangepast icon best handig inderdaad.
[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 12-08-2012 20:23 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
1
2
3
4
5
| /* Topics highlighten waarin 'scorpie' als laatste heeft gereageerd */ table.listing tbody tr td.topic a[title~="scorpie"], table.listing tbody tr td.topic a[title~="scorpie"] + small a { color: #1C11BB; } |
Misschien ook eens leuk om hier een kijkje te nemen: [verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'
/shameless plug
Thnx @Wiethoofd voor de workaround, ben alleen nog benieuwd of de devs hier verder nog iets voor willen maken.
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.