windows 7 functie problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 15:35
Ik ben een desktop voor een klant aan het bouwen(wat ik all vaak genoeg gedaan heb) maar nu deze is geïnstalleerd, loopt het niet helemaal lekker.

hij laad sommige web pagina's totaal niet.
tijdens het downloaden van updates voor windows en AVG loopt de download vast of heel traag.

en dit was voor de installatie van windows, het enige scherm dat op het systeem werkt is een 1920x1200 scherm, en het maakt niet uit of het in de ingang van het moederbord is of op de video kaart.
de kaart is een club 3d radeon hd 5450

ik heb al geprobeerd te zoeken naar afwijkingen die dat merk kaarten zouden kunnen hebben maar kon niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-10 14:16

Snuffel

Vroem!

Dank voor de mededeling.

Of heb je nog ergens een ongestelde vraag liggen?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:53
Ik denk dat hij bedoeld of wij een oplossing weten?

----
- Drivers allemaal geinstalleerd? (zie apparaat beheer)
- Specs van de PC? (hardware-matig en welk os?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:13

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je een volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees dan ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.