Prototype2.exe has stopped working

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian1454
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-06-2017
Sinds kort heb ik Prototype2 aangeschaft, wat zeer teleurstellend blijkt te zijn is dat deze game zeer instabiel is: ik heb veel last van framerate drops, bugs en dat het spel zomaar stopt met werken.
Nu heb ik er alles aan gedaan om dit op te lossen (alle settings laag, uitvoeren als admin, drivers updaten, etc.) en verschillende uitgebreide guides gevolgd maar het blijkt dat dit probleem niet bij mij ligt en dat veel mensen hier last van hebben.
Het probleem lijkt dus in de meeste gevallen te liggen bij een USB-device met speciale macro toetsen, erg toevallig dat ik net een draadloze Logitech heb aangeschaft nadat mijn oude toetsenbord het had begeven en dat ik nu niet voorbij een bepaald gedeelte van de game kan komen zonder dat het spel vastloopt en ik overnieuw moet beginnen.
De oplossing van dit probleem is dus het USB-device (mijn toetsenbord waarschijnlijk) dat het probleem veroorzaakt ontkoppelen, maar zonder toetsenbord word het erg lastig gamen.
Voor de rest heb ik alle mogelijke dingen gedaan om dit probleem te verhelpen maar niets werkt.

erg jammer dat de developers een game zo slecht hebben afgewerkt en dat zoveel mensen last hebben van dit probleem, jullie zijn mijn laatste hoop dat ik deze game hopelijk werkende kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
Tja, als de ontwikkelaar van het spel ook geen uitkomst biedt, dan is het wachten todat ze een patch/fix maken ervoor.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08 11:38

jopitan

It's just a fact

Ik had het spel eerst illegaal gedownload (doe ik altijd voordat ik er uberhaupt geld aan ga besteden) en was na de eerste 30 minuten er al mee gekapt. Ik vond het ronduit slecht. De framerate bug en de zo gehete mouse lag had ik overigens opgelost door BETA drivers van ATI Control Center te installeren en in de snelkoppeling naar Prototype 2 achter het doel, in de eigenschappen, het volgende te zetten: windowheight=1080 windowwidth=1920

Overigens was ik na die 30 minuten gestopt met gamen omdat ook ik de prototype2.exe has stopped working had gekregen.

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB