Bluetooth versterker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:40
Beste Allemaal,

ik ben opzoek naar een bluetooth versterker / receiver.
heb zelf al wat lopen zoeken maar enige wat ik tegenkom zijn topics uit 2004 met producten van 200 euro. neem aan dat in der loop der tijd dit wel vaker is gezocht.

de opstelling / probleem is het volgt:

ik heb een HTC Desire HD ( Bluetooth® 2.1 met Enhanced Data Rate, A2DP voor draadloze stereo headsets)
en een sandberg bluetooth audio link (http://www.sandberg.it/nl-be/product/Bluetooth-Audio-Link )

echter heb ik regelmatig haperingen dat de muziek even uitvalt en of slecht bereik.

het liefst zoek ik een bluetooth versterker zonder external power zodat ik portable blijf.
hoor graag of iemand iets weet.

prijsklasse maximaal zo'n 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Interessant, voor zover ik weet bestaan ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeertH
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
Logitech Bluetooth audio receiver? Heb ik hier in gebruik en bevalt uitstekend icm Desktop pc, Laptop en Telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
Beste GeertH en Luit ,
bedankt voor jullie reactie.
ik zoek dus een bluetooth versterker / Repeater en geen audio link . ( die heb ik dus al )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
theorganiser schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:53:
Beste GeertH en Luit ,
bedankt voor jullie reactie.
ik zoek dus een bluetooth versterker / Repeater en geen audio link . ( die heb ik dus al )
Aha! Dus eigenlijk een soort van signaalbooster/versterker? Hoe groot is de afstand tussen je telefoon en de receiver? En als het signaal even wegvalt loop je dan bijvoorbeeld naar een andere ruimte of gebeurt dit ook op het moment dat je stilzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 12:19
Misschien dat je de topictitel beter kan hernoemen naar "Bluetooth signaalversterker"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

http://www.fc-moto.de/epa...Nat39LA5LECFQ3bfAodnksAog

Dit iets?

[ Voor 121% gewijzigd door ValHallen op 13-08-2012 13:32 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
Beste Luit , ja inderdaad een signaal booster.

nee ik loop dan net even weg , of hou me telefoon net op een andere plek en dan valt het even weg.
afstand tussen me telefoon en receiver is nu gemiddeld 1 meter dan is het prima te doen. ook op de vrije ruimte is het gewoon goed , maar als ik bijvoorbeeld net om het hoekje bij een deur sta. dan is het vaak het signaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:51
Jouw bluetooth audio link gaat volgens spec maar "Operating distance: 10 metres". Dit is in ideale omstandigheden. Dus daarom denk ik dat je beter kan kijken naar een andere oplossing. Je geeft zelf aan dat hij al vrij gevoelig is. Je zit gewoon tegen de max van je audio link te werken :)

Streamen over wifi zou tot een mogelijk oplossing kunnen behoren.

[ Voor 10% gewijzigd door muppet99 op 13-08-2012 16:38 ]

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
muppet99 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:33:
Jouw bluetooth audio link gaat volgens spec maar "Operating distance: 10 metres". Dit is in ideale omstandigheden. Dus daarom denk ik dat je beter kan kijken naar een andere oplossing. Je geeft zelf aan dat hij al vrij gevoelig is. Je zit gewoon tegen de max van je audio link te werken :)

Streamen over wifi zou tot een mogelijk oplossing kunnen behoren.
Slim om ook even andersom te denken! Als het vervangen van je audio link geen optie is voor nu:

Hoewel ik persoonlijk niet geloof in de volgende oplossing heb jij misschien wel de moed om dit te proberen. Ik denk dat het in dezelfde categorie valt als de GSM booster stickers, maar wie weet :+
http://www.ebay.de/itm/Pa...teile&hash=item2a1f479379

[ Voor 3% gewijzigd door Luit op 13-08-2012 16:45 ]

Pagina: 1