Ik heb al zeker 4 maanden naar een goeie tv gezocht zonder ook maar iets te vinden.
Ik weet vrij veel te vinden over tvs en te begrijpen maar een hoop ook weer niet nou hoopte ik dat iemand
@ Tweakers mij misschien kon helpen want ik kom er echt niet uit.
Wat voor een tv ik dus zoek is een 3DTV waar je goed op kan gamen dus geen late reacties dan hebben we het hier over hertz
wat ik daar over had gehoord is dat de plasma daar in tegen beter is voor het gamen via de ps3/xbox360
maar wat ik er bijvoorbeeld niet over weet is of dat de plasma ook goed is voor 3D effecten en mooie kleuren.
Heeft iemand een tip voor mij haha ben al zo lang bezig met zoeken en wil er nu toch echt een hebben.
1. Moet goed zijn voor de ps3 het liefst.
2. Mooie 3D kwaliteit/FULL HD.
3. 3x HDMI aansluitingen of 4x.
4. Het liefst heb ik een prijs tussen de 400 en 1300euro.
5. 40inch of hoger.
Met vriendelijke Groeten,
Angerb0yNL.
Ik weet vrij veel te vinden over tvs en te begrijpen maar een hoop ook weer niet nou hoopte ik dat iemand
@ Tweakers mij misschien kon helpen want ik kom er echt niet uit.
Wat voor een tv ik dus zoek is een 3DTV waar je goed op kan gamen dus geen late reacties dan hebben we het hier over hertz
wat ik daar over had gehoord is dat de plasma daar in tegen beter is voor het gamen via de ps3/xbox360
maar wat ik er bijvoorbeeld niet over weet is of dat de plasma ook goed is voor 3D effecten en mooie kleuren.
Heeft iemand een tip voor mij haha ben al zo lang bezig met zoeken en wil er nu toch echt een hebben.
1. Moet goed zijn voor de ps3 het liefst.
2. Mooie 3D kwaliteit/FULL HD.
3. 3x HDMI aansluitingen of 4x.
4. Het liefst heb ik een prijs tussen de 400 en 1300euro.
5. 40inch of hoger.
Met vriendelijke Groeten,
Angerb0yNL.