Toon posts:

Geen AirPlay op Win7 iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen dagen met mijn nieuwe receiver aan de slag gegaan. Gaat perfect op 1 puntje na. Ik heb geen AirPlay-button in de iTunes op mijn Win7-pc. Op mijn iPad heb ik het wel en kan ik gewoon streamen naar mn nieuwe receiver welke AirPlay ondersteuning heeft.

PC bedraad op router
Receiver bedraad op router
iPad op wi-fi van router.

Ik heb overal de laatste firmwares en software staan. Netwerk is een thuisnetwerk waarop pc, 2 laptops, ipad, mediaplayer, tv en receiver gedeeld worden. Daarin ook opties voor streaming aangevinkt.

Diverse malen andere netwerkomgevingen aangemaakt, zoals openbaar en thuisnetwerken ingesteld, DCHP en statische ips toegewezen etc etc. iTunes ook diverse malen helemaal schoon opnieuw geïnstalleerd. PC en laptops werkt keer op keer niet, iPad geen enkel probleem en werkt elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:04
Heb je Bonjour wel mee geïnstalleerd met iTunes? Hier kan je het o.a downloaden (er staat voor Printers, maar Bonjour doet veel meer netwerk geregel dan enkel printers).

http://support.apple.com/kb/DL999

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je hebt inderdaad een mDNS probleem (met de informatie die we hebben lijkt het daar vooral op). Draait mDNSReponder.exe nog volgens task manager?

Daarnaast: kijk anders met een sniffer of Bonjour Browser / mDNS Browser /Avahi Browser of het volgens je PC wel bestaat, misschien dat het een multicast issue is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ZpAz: Bonjour is geïnstalleerd. Kan er verder niks mee. Nog steeds geen airplay.

@ johnkeates: Weet niet wat je bedoeld. Heb pas complete schone install van de pc gedaan, en itunes. Heb verder toch niks anders nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben er uit! Was een dingetje met firewall van AVG.