Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aariejj
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik heb gister mijn HTC One X (HT26 serie) ontvangen van t-mobile.
Super mooie mobiel, daar is niets mis mee..

Probleem 1:

Als ik hem aan zet en mijn micro simkaart (niet zelf geknipt, nieuw van tmobile) er in doe dan gebeurt er vrijwel.. niets. Ook wanneer ik mijn oude simkaart er in doe gebeurt er niets.
drukken op de achterkant van mijn mobiel of aan de bovenkant voor eventueel beter contact helpt ook niet.
ik heb op internet alles na gekeken, veel mensen met dit probleem en oplossingen, bijv; plakbandje plakken op de achterkant van je sim omdat die dan wat strakker zit en beter contact maakt, maar zelf bij 3 plakbandjes maakte het geen verschil.

Probleem 2:
Ik heb mijn mobiel gister leeg laten gaat tot dat die uitviel en vannacht aan de oplader gedaan, toen die vanmorgen 100% was heb ik hem er afgehaald.. nu 2 uur 7 minuten en 14 seconden later valt die alweer uit, terwijl wifi en mobiel netwerk etc allemaal uitstaat het enige wat ik er mee heb gedaan is rondneuzen in de netwerk instellingen. (ik heb nog geen software updates, wanneer ik dit probeer geeft die aan dat er geen updates beschikbaar zijn)

Probleem 3:
wanneer ik mijn mobiel wil unlocken; die mooie ring naar boven slepen, dan moet ik dat uiterst voorzichtig doen wil het werken. Als ik deze ring te snel omhoog sleep dan zakt die weer naar beneden, terwijl met mij HTC Desire HD dit nooit probleven heeft gegeven? Verder moet ik soms 3 tot 6 keer op de aan/uit knop klikken om de mobiel te ontgrendelen waarna die pas reageert.

Ik hoop dat iemand mij hier snel mee kan helpen..
een nieuwe htc one x die niet werkt is natuurlijk nooit leuk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Klinkt gewoon als een DOA, terugsturen en een nieuwe vragen.

[ Voor 6% gewijzigd door Megamind op 12-08-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad, met zoveel gezeik kun je beter direct een nieuwe claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:03

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Megamind schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:04:
Klinkt als mij gewoon als een DOA, terugsturen en een nieuwe vragen.
Dat dus. Neem ff contact op met T-Mobile (telefonisch of T-Shop) en dan wordt je DOA omgeruild.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aariejj
hmm kloten, iemand enig idee of dit lang gaat duren? (opsturen---> nieuwe ontvangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Daarvoor kun je even de ervaringen in Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X doorlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aariejj
oke allemaal bedankt, ik zal morgen eerst t-mobile bellen en als het nodig is daarna htc zelf, ik laat jullie weten hoe het nu verder verloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aariejj
ik had maandag t-mobile gebelt, en heb vandaag al een nieuwe htc one x ontvangen! mijn DOA moet ik binnen 2 weken terug sturen! ik hoorde alleen van de bezorgen dat mensen soms de DOA houden en dan gewoon een oude mobiel in het doosje doen en dat ze er soms nooit meer wat van horen, iemand ervaring mee? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aariejj
en de DOA dan repareren of whatever

[ Voor 11% gewijzigd door Aariejj op 14-08-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja doei, denk je nou echt dat we je gaan helpen bij het plegen van diefstal?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.