Microsoft Windows reageert niet bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-10 23:21
Hey,

Toen ik vannochtend normaal mijn nieuwe asus laptop opstarte ging dat al bijzonder langzaam, hij bleef maar laden en de icoontjes bleven wit, ik besloot hem opnieuw op te starten.
Maar dat was volgensmij een verkeerde keuze, want als ik nu mijn laptop aanzet start die tot het homescreen (zonder icoontjes) en komt er deze melding :

Microsoft Windows
De toepassing reageert niet. Het progamma reageert mogelijk weer als u even wacht.

30 minuten verder is er nog steeds niks veranderd..
Wat moet ik doen?!

Alvast bedankt voor het lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:32
Als ie toch nieuw is zou ik een recovery uitvoeren om uit te sluiten dat het aan de installatie ligt. Misschien heeft iemand anders de laptop al eens gehad en is hij retour gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
In neem aan dat je PC op Windows98 draait. In dat geval zou ik een herinstallatie overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosse_W
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-10 15:49

Gosse_W

Brims

Heb je de laptop tussendoor 'hard' uitgezet? Dat is 4 seconden de aan/uitknop ingedrukt houden (of batterij eruit en netkabel eraf halen). Daarna opnieuw opstarten, zou kunnen helpen. Anders tijdens opstarten F8 proberen, en een van de aangepaste boot-opties kiezen.Overigens; welke versie van windows is het WEL? :)

5300Wp Fryslân 53¼°NB ZZO 45° SMA 5kW | Gasloos sinds 4/9/23 Hitachi Yutaki S 8kW | Leaf 40kWh 2018
Your best friend is you, I'm my best friend too, I share the same views and hardly ever argue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
Toevoeging, het is windows7!
Ik ga nu even dat hard uitzetten proberen!

bedankt voor de snelle reacties!

// het zou wel jammer zijn als ik geen complete recovery moet doen aangezien ik net een hoop zooi heb overgezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
Het hard uitzetten heeft gewerkt!

Ik heb alleen nu een ander probleem, hij start bij het opstarten heel veel software die ik bij msconfig & bij het progamma zelf heb uitgevinkt voor automatisch starten, is dit normaal?
En welk progamma kan ik het beste gebruiken om dit te ver helpen?
Pagina: 1