Ik heb een LG p940 (prada 3), 2 weken geleden update gedaan naar 4.0.4 vanaf 2.3. Sindsdien synchroniseert ie me apps niet meer. Dus facebook, gmail en fb messenger komen niet meer door tenzij ik handmatig vernieuw. Whatsapp met heel veel vertaging. Ik heb die hele telefoon doorgelopen op mogelijke instellingen, sync staat ook gewoon aan. Maar niks helpt. Iemand een idee?
misschien dat het helpt om de accounts te verwijderen en opnieuw toe te voegen
Verwijderd
Ik heb ook 2 weken geleden de 4.0.4 update erop gezet en mijn toestel synchroniseert wel gewoon. Echter dat whatsapp een stuk trager is dat ervaar ik ook. Bovendien heb ik erg veel problemen met mijn toestel dat zodra ik een app heb gebruikt en terug wil keren naar het hoofdmenu, dit hoofdmenu leeg blijft! De apps of icoontjes "galerij, contacten, telefoon." verschijnen niet in beeld. Heeft er nog iemand hier last van?
Daarnaast heb ik sinds de installatie van 4.0.4 ook dat mijn ingestelde achtergrond de ene keer wel zichtbaar is en de andere keer weer niet. Zou dit een anroid probleem zijn of ligt het toch echt aan mijn telefoon?
Daarnaast heb ik sinds de installatie van 4.0.4 ook dat mijn ingestelde achtergrond de ene keer wel zichtbaar is en de andere keer weer niet. Zou dit een anroid probleem zijn of ligt het toch echt aan mijn telefoon?