Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

toetsenbord welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

• teun321
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:22
ik wil een toetsenbord kopen voor het gamen ik heb max 40 euro.
welk toetsen bord moet ik nemen?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:13
Één met het hele alfabet er op :')

http://tweakers.net/pricewatch/cat/530/toetsenborden.html

Stel daar enkele variabelen in, en kijk waar je op uit komt. Lijkt het je een mooi toetsenbord, zoek dan reviews op via google. Een beetje eigen inzet is niet verboden hé.

• teun321
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:22
ja dat snap ik zoek er een voor het gamen maar ik weet niet precies welke handig is.

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-11 18:26

MiliaanR

Just for fans.

Razer BlackWidow is wel fijn, maar ik lees wel eens dat de K90 van coolermaster beter is ;)

Verwijderd

teun321 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:17:
ja dat snap ik zoek er een voor het gamen maar ik weet niet precies welke handig is.
Kom op zeg, je mag zelf wel enige inzet tonen zoals je ook in het algemeen beleid hebt kunnen lezen. Het is hier geen winkel waar jij je budget noemt en wij voor je gaan rennen :?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:13
MiliaanR schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:44:
Razer BlackWidow is wel fijn, maar ik lees wel eens dat de K90 van coolermaster beter is ;)
Die kost iets meer dan 40 euro :+

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-11 21:59

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ondanks dat je toe bent aan een nieuw toetsenbord, kan je je huidige nog prima gebruiken om informatie mee op te zoeken en wat meer inzet te tonen.

Daarnaast staat je topic op de verkeerde plek. Ik raad je bij deze dan ook aan om de FAQ en het beleid door te lezen van de aankoopadviesfora. Daar staan nuttige tips in.

[ Voor 37% gewijzigd door Bolletje op 12-08-2012 00:22 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.