Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VGA- en HDMI-poort te dicht op elkaar voor dual-monitor

Pagina: 1
Acties:

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik doe mijn werk tegenwoordig meestal op mijn laptop Asus K53SV-SX152V, dat werkt uitstekend. Ik zoek alleen een oplossing om weer met een dual-monitor te kunnen werken.

De VGA- en de HDMI-poort zitten namelijk te dicht op elkaar om te allebei te gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MwMMSl.jpg

Ik zat al te denken aan het kopen van een docking station, maar deze zijn blijkbaar niet beschikbaar voor Asus K53SV-laptops.

Het lijkt erop dus dat het gebruiken van een dual-monitor set-up niet mogelijk zal zijn. Ik vroeg me af of er nog Tweakers zijn die hier een oplossing voor kunnen bedenken.

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-11 20:28
Kan je de monitor van je laptop zelf niet gebruiken?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:21
Persoonlijk zou ik de botte bijl methode gebruiken: hak een stuk van die VGA connector af. Die schroefjes draai je met deze laptop toch nergens in, dus kan die er net zogoed af.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het probleem zit eigenlijk in de connector van de VGA kabel. Als je een kabel zoekt met een andere connector moet het opgelost zijn. Je zou zelfs van de huidige kabel een deel eraf kunnen halen. Niet mooi maar wel een oplossing.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:07
Kan hij uberhaupt op beide poorten tegelijk een signaal zetten?

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 06:59

Mikayu

.srt

Dat pinnetje afsnijden? Ik betwijfel of je DAC daar ook wel zin in heeft om VGA + HDMI en dan nog het beeld van je laptop zelf te doen.

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Wellicht een USB videokaart? Ik heb zo'n ding. Je kunt er geen 1080 films mee bekijken, zelfs 720 kan niet, maar voor tekst is het prima.

Verwijderd

Mikayu schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:51:
Dat pinnetje afsnijden? Ik betwijfel of je DAC daar ook wel zin in heeft om VGA + HDMI en dan nog het beeld van je laptop zelf te doen.
vga + hdmi + lvds kan inderdaad niet, maar 2 willekeurige daarvan wel. Zelf getest met mijn laptopje (HD 4570m graka).
Pagina: 1