Hey Tweakers,
Ik heb Battlefield 3 al sinds de release (de Limited Edition om precies te zijn), maar sinds 2 dagen wilt ie niet meer 'correct' opstarten.
Het probleem is dat de bf3.exe in het geheugen blijft hangen, en wel bij 216 KB precies. Het is niet mogelijk om dit process te debuggen (ollydbg, ida, Visual Studio; ze crashen allemaal en worden ook ontsluitbaar) of mijn PC af te sluiten zonder het welbekende powerknop in te houden.
Wat ik al heb geprobeerd:
- De bf3.exe van mijn vriend te gebruiken (blijft ook hangen)
- Herinstallatie van het spel (no luck)
- Debuggen om misschien het probleem te vinden (olly blijft hangen)
Mijn specs:
- Intel Core i7 920 @ 2.67 GHz (stock)
- 12 GB DDR3 RAM van Corsair (XMS3, 3x2x2) op ~1600 MHz
- 2x NVidia GeForce GTX 460 (stock) op SLI
Voor de rest werkt alles eigenlijk, behalve dat Firefox ff vast hangt wanneer ik iets aan het downloaden ben (meestal bij het starten van de download), maar dit had ik voor dit nieuwe probleem al.
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Mvg, Erwin
Verplaatst naar de juiste forum spielerij sectie.
Ik heb Battlefield 3 al sinds de release (de Limited Edition om precies te zijn), maar sinds 2 dagen wilt ie niet meer 'correct' opstarten.
Het probleem is dat de bf3.exe in het geheugen blijft hangen, en wel bij 216 KB precies. Het is niet mogelijk om dit process te debuggen (ollydbg, ida, Visual Studio; ze crashen allemaal en worden ook ontsluitbaar) of mijn PC af te sluiten zonder het welbekende powerknop in te houden.
Wat ik al heb geprobeerd:
- De bf3.exe van mijn vriend te gebruiken (blijft ook hangen)
- Herinstallatie van het spel (no luck)
- Debuggen om misschien het probleem te vinden (olly blijft hangen)
Mijn specs:
- Intel Core i7 920 @ 2.67 GHz (stock)
- 12 GB DDR3 RAM van Corsair (XMS3, 3x2x2) op ~1600 MHz
- 2x NVidia GeForce GTX 460 (stock) op SLI
Voor de rest werkt alles eigenlijk, behalve dat Firefox ff vast hangt wanneer ik iets aan het downloaden ben (meestal bij het starten van de download), maar dit had ik voor dit nieuwe probleem al.
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Mvg, Erwin
Verplaatst naar de juiste forum spielerij sectie.
[ Voor 2% gewijzigd door Sn0wblind op 11-08-2012 18:58 ]