Ik heb kort geleden mijn systeem geüpgrade met een nieuw moederbord, processor en geheugen.
Moederbord: Gigabyte GA-Z77X-D3H
Processor: Intel Core i7 3770 Boxed
Geheugen: Kingston 2x4GB, DDR3, PC12800, CL9, HyperX, XMP
Dit draait nu mooi met windows 7 ultimate.
nu zijn er nog 2 onderdelen die ik zou moeten/willen upgraden; De harde schijf en de videokaart.
De harde schijf upgrade wil ik nog even uitstellen, maar ben wel op zoek naar de videokaart upgrade.
Op dit moment heb ik nog een ATi Radeon HD 3600 PCI-E 512MB.
Deze is zeker achterhaald en al helemaal met mijn nieuwe spullen.
Bij mijn moederbord staat dat hij nvidia SLI ready is, betekend dit dat hij geen crossfire aan kan?
en ik als ik 2 kaarten zou willen aangewezen ben op nvidia?
Wat wil ik;
Een videokaart van +/- €200,-
Nvidia of ATI maakt mij niet uit, maar wil wel in staat zijn om eventueel 2 kaarten te nemen.
Ik speel anno 2070 en civilizations 5, deze zou ik graag op betere graphic settings willen draaien dan LOW
Wat sluit het beste aan met mijn wensen en/of wat heb ik niet aangegeven wat belangrijk is om een keuze te kunnen maken?
Moederbord: Gigabyte GA-Z77X-D3H
Processor: Intel Core i7 3770 Boxed
Geheugen: Kingston 2x4GB, DDR3, PC12800, CL9, HyperX, XMP
Dit draait nu mooi met windows 7 ultimate.
nu zijn er nog 2 onderdelen die ik zou moeten/willen upgraden; De harde schijf en de videokaart.
De harde schijf upgrade wil ik nog even uitstellen, maar ben wel op zoek naar de videokaart upgrade.
Op dit moment heb ik nog een ATi Radeon HD 3600 PCI-E 512MB.
Deze is zeker achterhaald en al helemaal met mijn nieuwe spullen.
Bij mijn moederbord staat dat hij nvidia SLI ready is, betekend dit dat hij geen crossfire aan kan?
en ik als ik 2 kaarten zou willen aangewezen ben op nvidia?
Wat wil ik;
Een videokaart van +/- €200,-
Nvidia of ATI maakt mij niet uit, maar wil wel in staat zijn om eventueel 2 kaarten te nemen.
Ik speel anno 2070 en civilizations 5, deze zou ik graag op betere graphic settings willen draaien dan LOW
Wat sluit het beste aan met mijn wensen en/of wat heb ik niet aangegeven wat belangrijk is om een keuze te kunnen maken?