Hallo,
Ik moest bij iemand internet maken.
Ik heb toen alle netwerk protecollen opnieuw geinstaleerd, en de modem drivers om zeker te zijn dat die goed waren. Alles netjes ingesteld (denk ik).
Maar toch kon dat modempje niet inbellen.
Hij maakte wel de bel geluidjes, maar hij belde niet echt. De telefoon lijn was dan ook niet in gesprek, en je hoorde ook geen kiestoon.
Hij maakt wel mooi geluid maar hij belt niet echt,
het lijkt alsof hij de "telefoon lijn" niet wil opnemen.
Alsof hij wil bellen maar nog niet de hoorn van de haak heeft gedaan.
Natuurlijk heb ik ook getest of de telefoon lijn wel in orde was, door er een telefoon op aan te sluiten.
Deze was in orde.
Ik dacht: alles is goed ingesteld, drivers overnieuw gedaan, netwerk gedoe:
Modem Kapot!
Klopt dat? Na alles opnieuw in te stellen en alles opnieuw installeren hoort alles het toch gewoon te doen?
Of bestaan er modem's die speciaal ingesteld moeten worden als je de drivers hebt geinstalleerd.
Dit modem deed het half, wel mooie geluidjes, geen echt gebel.
*Er was geen homefox, dus je hoefde geen 0 te draaien als je buiten lijn wilde hebben
*De telefoon lijn was dus goed, heb ik getest
*Alle software ook overnieuw gedaan
*Het is een ALDI computer van 2 jaar terug, pentuimpje(2/3?) 450, staat FIF op.
Ik hoop dat iemand me kan verzekeren dan de modem kapot is.
*D:)
Ik moest bij iemand internet maken.
Ik heb toen alle netwerk protecollen opnieuw geinstaleerd, en de modem drivers om zeker te zijn dat die goed waren. Alles netjes ingesteld (denk ik).
Maar toch kon dat modempje niet inbellen.
Hij maakte wel de bel geluidjes, maar hij belde niet echt. De telefoon lijn was dan ook niet in gesprek, en je hoorde ook geen kiestoon.
Hij maakt wel mooi geluid maar hij belt niet echt,
het lijkt alsof hij de "telefoon lijn" niet wil opnemen.
Alsof hij wil bellen maar nog niet de hoorn van de haak heeft gedaan.
Natuurlijk heb ik ook getest of de telefoon lijn wel in orde was, door er een telefoon op aan te sluiten.
Deze was in orde.
Ik dacht: alles is goed ingesteld, drivers overnieuw gedaan, netwerk gedoe:
Modem Kapot!
Klopt dat? Na alles opnieuw in te stellen en alles opnieuw installeren hoort alles het toch gewoon te doen?
Of bestaan er modem's die speciaal ingesteld moeten worden als je de drivers hebt geinstalleerd.
Dit modem deed het half, wel mooie geluidjes, geen echt gebel.
*Er was geen homefox, dus je hoefde geen 0 te draaien als je buiten lijn wilde hebben
*De telefoon lijn was dus goed, heb ik getest
*Alle software ook overnieuw gedaan
*Het is een ALDI computer van 2 jaar terug, pentuimpje(2/3?) 450, staat FIF op.
Ik hoop dat iemand me kan verzekeren dan de modem kapot is.
*D:)