hallo mede tweakers.
ik heb een vraagje kunnen jullie mij helpen ik maak een pc maar ik weet niet zeker of alles bij elkaar past.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen voornamelijk bev battlefield ,maar ik wil ook graag minecraft kunnen recorden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 550 euro mag altijd goedkoper
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
een scherm van sony model weet ik niet hij is oud maar er komt later nog een ander scherm muis is de logtech mx518
toetsen bord is tijdelijk die van de action ik koop over een maandje een ander.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
dit heb ik zelf samengesteld
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee als het maar werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
als ik er maar minecraft mee kan recorden en bf3 kan spelen hoeft niet perse op ultra ofzo.
ik heb een vraagje kunnen jullie mij helpen ik maak een pc maar ik weet niet zeker of alles bij elkaar past.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen voornamelijk bev battlefield ,maar ik wil ook graag minecraft kunnen recorden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 550 euro mag altijd goedkoper
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
een scherm van sony model weet ik niet hij is oud maar er komt later nog een ander scherm muis is de logtech mx518
toetsen bord is tijdelijk die van de action ik koop over een maandje een ander.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
dit heb ik zelf samengesteld
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Western Digital Scorpio Black WD5000BEKT, 500GB SATA-300, 16MB, 7200rpm | € 59,43 | € 59,43 |
1 | Antec One | € 46,87 | € 46,87 |
1 | Corsair Builder CX600 V2 | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Corsair CMV8GX3M1A1333C9 | € 39,45 | € 39,45 |
1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 88,80 | € 88,80 |
1 | Asrock M3N78D | € 51,95 | € 51,95 |
1 | Powercolor HD6950 2GB GDDR5 | € 205,88 | € 205,88 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 552,28 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee als het maar werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
als ik er maar minecraft mee kan recorden en bf3 kan spelen hoeft niet perse op ultra ofzo.