XBMC weergeeft geen fanart meer weer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruidje20
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 13:35
hallo allemaal,

Sinds lange tijd wou ik graag een htpc bouwen en daar graag XBMC op draaien om films via mijn home server te bekijken. Omdat ik zeker wou weten dat alles ging werken heb ik alles eerst uitgeprobeerd op mijn eigen pc.
Ik heb de films de goede namen gegeven en de films geïmporteerd in XBMC. Alles ging perfect: de films werden voorzien van de goede namen en overal werden achtergronden en dvd covers gedownload. Om de paar dagen kwamen er nieuwe films bij en steeds weer ging het goed. Daarom heb ik de htpc besteld en gebouwd. Maar de dag voor dat ik hem ging bouwen ging het mis: mijn nieuwe films kregen geen achtergronden en hoesjes meer.
Dus heb ik de films opnieuw geinporteerd, maar nu worden bijna al mijn films niet meer van achtergronden en hoesjes voorzien. Ik dacht in eerste instantie dat het aan de server van themoviedb lag, maar we zijn al enkele dagen verder en ik heb het probleem nog steeds. Ook op de nieuwe htpc komt het probleem voor.
Zijn er soms mensen die dit probleem ook hebben? Want dan ben ik dus niet de enige. In de tussentijd is er niks aan de home server veranderd, dus ik denk dat het daar niet aan kan liggen.

Ik hoop dat jullie me met deze informatie kunnen helpen.

Alex Kruidenberg (Kruidje20)

[ Voor 4% gewijzigd door Kruidje20 op 11-08-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Heb je al gekeken of je probleem hier gemeld wordt?
[ervaringen] XBMC Media Center - Deel XV

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.