Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik ben van plan een galaxy note aan te schaffen, en in Nederland kost zo'n ding ongeveer 450 euro, op amazon.com zag ik een aanbieding voor 200 dollar http://www.amazon.com/Samsung-Galaxy-Android-Phone-Carbon/dp/B0077DEZ4U/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1344688515&sr=8-6&keywords=note

dat is natuurlijk de at&t versie dus met simlock, maar weet iemand of dat er simpel af te halen is, en kun je dan gewoon alle officiele updates krijgen? heeft iemand hier ervaring mee? ik kan me geld natuurlijk maar 1 keer uitgeven en ik ben ook niet van plan custom roms te draaien enzo..

met vriendelijke groet,
duco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Ga je er heen of heb je daar familie oid? Want normaal gesproken kan je praktisch nooit wat bestellen uit de Amerikaanse Amazon:
Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het verwijderen van een simlock gaan we je niet mee helpen. Dat is namelijk een juridisch grijs gebied en volgens Het algemeen beleid niet toegestaan.

Dit topic is gesloten.