Een sms via icq sturen naar een mobiele telefoon gaat aardig maar als je via een reply een message via je telefoon naar een icq user wilt sturen dan krijg ik op mijn mobieltje te zien "number not in use":( oftwel nummer bestaat niet. Ik zit bij dutchtone en gebruik een nokia 8210. Weet iemand een oplossing?
Verwijderd
volgens mij kan dat gewoon niet omdat het geen geldig bestaand telefoonnummer is wat je wilt reply'en
Waarschijnlijk heb je dan niet aanstaan zoiets als 'reageer via zelfde centrale'. Als je namelijk naar ICQ terug wil sturen moet je dat via een andere centrale doen, en die herkent dat ICQ nummer wel. Overigens zijn de kosten hiervan geloof ik wel wat hoger, maar ik zelf heb het nog nooit geprobeerd. Het werkt wel, heb ik van 'bekenden' gehoord
Hij probeert het idd via een andere SMS-centrale te sturen dan normaal.
Dit werkt dus alleen als je direct antwoord op een SMS die via ICQ gestuurd is. Je kunt dus niet dat "telefoonnummer" opslaan en zomaar eentje sturen.
Waarschijnlijk werkt het niet omdat dutchtone die SMS-centrale geblokkeerd heeft. Had ik ook met Hi Prepay. Met mijn Libertel abo werkt het nu perfect...
Dit werkt dus alleen als je direct antwoord op een SMS die via ICQ gestuurd is. Je kunt dus niet dat "telefoonnummer" opslaan en zomaar eentje sturen.
Waarschijnlijk werkt het niet omdat dutchtone die SMS-centrale geblokkeerd heeft. Had ik ook met Hi Prepay. Met mijn Libertel abo werkt het nu perfect...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
kan het ook niet zijn omdat je 'roaming' niet hebt opstaan ... voor zover ik weet is het replyen op icq replyen op een buitenlands nummer ... moet je daarvoor je 'roaming' niet hebben opstaan
It's Nice To Be Important But It's More Important To Be Nice