Hallo Tweakers! Ik ben z.g.a nieuw hier, ik lees al een tijdje mee maar kon geen topic vinden dat eigenlijk dezelfde eisen etc had als mij dus heb ik maar geregistreerd & een topic aangemaakt! Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, en natuurlijk een beetje office, een keer een filmpje kijken en het nodige schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget licht tussen de 600/700 euro (Zie eisen/wensen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alle randapparatuur heb ik, dit hoeft dus niet bij het budget in.
Ook heb ik nog een externe DVD-speler liggen voor windows installatie, en windows heb ik ook.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De kast met inhoud
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Toch liever Intel, heeft me namelijk nooit in de steek gelaten, dus verwacht dat nu ook niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De enige eis/wens die ik heb is dat ik ga bestellen bij Azerty, en het daar ook op ga halen. Dus als het mogelijk is daar graag rekening mee houden..
Dit is wat ik zelf had samengesteld, als ik dit bestel bij Azerty kom ik uit op 713 euro uit (http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B498006%5D=1)
Zoals jullie dan zien ben ik over mijn budget heen, dus was mijn vraag; Waar kan ik op besparen/er nog wat van af halen zonder achteruit te gaan op kwaliteit/vermogen?
Alvast bedankt! MVG.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, en natuurlijk een beetje office, een keer een filmpje kijken en het nodige schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget licht tussen de 600/700 euro (Zie eisen/wensen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alle randapparatuur heb ik, dit hoeft dus niet bij het budget in.
Ook heb ik nog een externe DVD-speler liggen voor windows installatie, en windows heb ik ook.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De kast met inhoud
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Toch liever Intel, heeft me namelijk nooit in de steek gelaten, dus verwacht dat nu ook niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De enige eis/wens die ik heb is dat ik ga bestellen bij Azerty, en het daar ook op ga halen. Dus als het mogelijk is daar graag rekening mee houden..
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB | € 59,65 | € 59,65 |
| 1 | Cooler Master HAF 912 Plus | € 67,76 | € 67,76 |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,- | € 167,- |
| 1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 53,98 | € 53,98 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 45,20 | € 45,20 |
| 1 | Sapphire HD 6950 2GB OC GDDR5 | € 172,- | € 172,- |
| 1 | Asrock H77 Pro4/MVP | € 79,90 | € 79,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 645,49 | |
Dit is wat ik zelf had samengesteld, als ik dit bestel bij Azerty kom ik uit op 713 euro uit (http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B498006%5D=1)
Zoals jullie dan zien ben ik over mijn budget heen, dus was mijn vraag; Waar kan ik op besparen/er nog wat van af halen zonder achteruit te gaan op kwaliteit/vermogen?
Alvast bedankt! MVG.