Toon posts:

Full HDTV van max 42 inch voor maximaal 450 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben een student die een niet al te grote full hdtv (max 42 inch) voor op mijn studentenkamer.

Wat moet de tv allemaal kunnen?
  • Ik wil er mijn imac op aansluiten en gebruiken als 2de scherm.
  • Mijn laptop die ik nog niet heb moet ik er op aansluiten.
  • Mijn Playstation 3 en wii moet ik ook op kunnen aansluiten.
Wat zijn de technische eisen
  • Minimaal 100 Hz en ik begrijp dat "Dejuddering" slecht is?
  • 1080p en een beeldverhouding van 16:9
  • Maximaal 450 euro liefst goedkoper
Wat is eventueel een leuke extra feature

• Zuinig
• 3d

Wat heb ik zelf gevonden

• Sharp LC-40LE730E http://www.sharp.nl/cps/r...roduct=LC40LE730E&cat=111 (kon geen tweakers pricewatch vinden en ook geen reviews) Bij media markt kost hij 444 euro.
• LG 32LW5500 pricewatch: LG 32LW5500
• Philips 42PFL3007H pricewatch: Philips 42PFL3007H

Suggesties/tips zijn welkom!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:53
Je kan al eens in dit lijstje kijken?
http://tweakers.net/price...iy947NCVhI6znMhf_K6pnzb3g

Verder kan ik je alleen maar Panasonic aanraden, maar die heb je niet voor 450€ :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie, maar ik begrijp niet helemaal waar ik op moet letten met merken en of bijvoorbeeld reactie tijd veel uitmaakt.

Ook kan ik niet uitmaken welk beeldscherm de beste kleuren weergeeft en hoe je dat moet vergelijken.

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-11 14:25

Koenvh

Hier tekenen: ______

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:22:
Bedankt voor je snelle reactie, maar ik begrijp niet helemaal waar ik op moet letten met merken en of bijvoorbeeld reactie tijd veel uitmaakt.

Ook kan ik niet uitmaken welk beeldscherm de beste kleuren weergeeft en hoe je dat moet vergelijken.
Naar de winkel gaan :)

PS3 is volgens mij HDMI
Wii is SCART/Compositie
Laptop is HDMI (?)
iMac is VGA

Volgensmij kun je met dit lijstje bijna elke TV die niet van Samsung (Geen SCART meer..) kopen.

🠕 This side up

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:57
iMac is HDMI of DVI. Heb zelf deze voor het aansluiten van mijn MBP op mijn TV in zijn docking station.

Edit verkeerd gelezen wat betreft de maat. Ik zou gewoon lekker de lokale BCC binnen stappen en daar wat bekijken. Mij beviel tvaudio.nl in Utrecht erg goed. Goede service, nemen de tijd voor je en uiteindelijk nog wat extra korting op mijn 40 inch Samsung weten los te peuteren. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Ophidian op 11-08-2012 12:37 ]

NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | BMW i5 Touring | Volvo EX30 Plus SMSR

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan eventueel max 550 uitgeven, maar welke televisie raad je me dan aan? Er is echt extreem veel keuze.

Veel winkels raden mij tvs aan van Samsung, sharp, sony en philips.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2012 12:43 ]

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:57
De keuze is heel persoonlijk. Ik ben erg gecharmeerd van mijn Samsung UE40ES5700. De scherpte is waanzinnig, mooie diep zwart en de kleurweergave vind ik mooi. En het is een mooi paneel aan mijn muur. Ik vind Philips bijvoorbeeld niets ;) De Sharp LC40LE630 was qua weergave ook mooi, maar het design imo erg lelijk.

Vandaar moet je gewoon in de winkel kijken, dan kan je ze ook naast elkaar vergelijken om te zien wat jou beter bevalt. Vandaar mijn tip voor tvaudio.nl, deze hebben zelfs tv's uit dozen voor mij staan halen om verschillen te laten zien. Bij de mediamarkt vlak daarvoor was de hulp snel afgelopen en die wisten mij veel minder te vertellen. :+

NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | BMW i5 Touring | Volvo EX30 Plus SMSR

Pagina: 1